تأثیر شگفت‌انگیز تابستان برای رتبه‌های برتر کنکور (4)

ریاضیات پیش‌دانشگاهی را در تابستان همراه با مدرسه خواندم و در آزمون‌ها ارزیابی می‌کردم؛ اما برای سایر درس‌ها پایه‌ی دوم را در آزمون‌ها پاسخ می‌دادم.

تأثیر شگفت‌انگیز تابستان برای رتبه‌های برتر کنکور (4)

سارا همتی، رتبه‌ی 1 تجربی کشور در سال 94

امتحانات نهایی سال سوم که تمام شد به مدت 10 روز تا شروع کلاس‌های مدرسه تعطیل بودم. در این ده روز، سه روز آن را به مسافرت رفتم و بقیه‌ی روزها به جزوه‌های سال دوم مراجعه کردم و روزنامه‌وار خواندم. برنامه‌ی درس خواندنم مطابق با برنامه‌ی راهبردی بود. به مدت یک ماه تست‌های جامع برای درس‌های سال سوم کار کردم و کتاب‌های درسی را هم یک بار مرور کردم. در این فرصت کتاب زیست سال دوم را دقیق خواندم و یادداشت‌برداری کردم.

ریاضیات پیش‌دانشگاهی را در تابستان همراه با مدرسه خواندم و در آزمون‌ها ارزیابی می‌کردم؛ اما برای سایر درس‌ها پایه‌ی دوم را در آزمون‌ها پاسخ می‌دادم. پایه‌ی دوم را چون فراموش کرده بودم، نیاز به تمرکز و مرور بیش‌تری داشتم. فیزیک پایه‌ی دوم نقطه‌ی ضعفم بود. با تست زدن و مطالعه‌ی عمیق‌تر و حل مسائل بیش‌تر، توانستم به تسلط برسم. البته اکثر درس‌های پایه‌ی دوم خصوصاً زیست به دلیل فاصله گرفتن و فراموش کردن به نقطه‌ی ضعف تبدیل شده بود که با مرور و مطالعه‌، آن‌ها را برای خودم یادآوری کردم.

Menu