تابستان و مهارت‌های تابستانی (2)

باید راهکار غنی کردن تعطیلات تابستانی را در همراهی با کودکان پیدا کنیم. همراهی پدر و مادر با فرزندان، در این فرصت سه‌ماهه، بزرگ‌ترین دستاورد خانواده خواهد بود.

تابستان و مهارت‌های تابستانی (2)

باید راهکار غنی کردن تعطیلات تابستانی را در همراهی با کودکان پیدا کنیم. همراهی پدر و مادر با فرزندان، در این فرصت سه‌ماهه، بزرگ‌ترین دستاورد خانواده خواهد بود. سفرهای تابستانی می‌توانند فرصتی برای یادگیری کودکان از طبیعت باشند؛ همان گونه که گردش‌های علمی و بازدید از موزه‌ها همیشه برای کودکان جذاب و پر از نکات آموزشی است.

همراهی با فرزندان در ترسیم بهترِ هدف‌های تابستانی نیز از جمله مهم‌ترین کمک‌های والدین در دوره‌ی تابستان است تا در یک همکاری مشترک، کودک به سمت استعداد‌ها و علاقه‌مندی‌های ذاتی خود سوق پیدا کند و این استعداد با نظارت اولیا در اوقات فراغت تابستان بارور شود.

تابستان بهترین فرصت برای ارتقای جمعیِ مهارت‌هاست. مهارت‌های خواندن، نگارش، ریاضی و هنری از جمله مواردی هستند که می‌توانند در برنامه‌ی ارتقای تابستانی فرزندان قرار گیرند تا در سال تحصیلی نیز شاهد تأثیر مثبت این تلاش تابستانی باشیم. با اجرای یک برنامه‌ی تابستانی هوشمندانه، شور و اشتیاق دانش‌آموزتان را برای یادگیری در طول سال تحصیلی بالا ببرید. رسیدن به احساس لذت از یادگیری، پاداش استفاده از فرصت مهم تابستان است.

Menu