یک پیشنهاد برای اولیای پیگیر

در آزمون‌های تابستان برای پیش‌خوانی مباحث سال آینده به دانش‌آموزان حق انتخاب داده‌ایم اما بر این باور هستیم که پیشرفت نتیجه‌ی گام‌های حساب‌شده و رو به جلو است.

یک پیشنهاد برای اولیای پیگیر

در آزمون‌های تابستان برای پیش‌خوانی مباحث سال آینده به دانش‌آموزان حق انتخاب داده‌ایم اما بر این باور هستیم که پیشرفت نتیجه‌ی گام‌های حساب‌شده و رو به جلو است. ممکن است پیش‌خوانی برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی کمی مشکل به نظر برسد و شاید با مقاومت آنان برای انجام این کار روبه‌رو شویم؛ اما هر کاری راهی دارد.

بهترین روش کار با کودکان این است که کار را برای‌شان کوتاه و لذت‌بخش کنید. فلش‌کارت‌هایی که برای درس‌های مختلف تهیه شده‌ به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در بازه‌های زمانی کوتاه مباحث را مطالعه کنند و پیش‌خوانی را با اشتیاق بیش‌تری انجام دهند. مطمئناً پذیرش یک جعبه‌ی کارت رنگی به‌مراتب آسان‌تر از پذیرش کتاب‌های بزرگی است که در طول سال تحصیلی پیش چشم آن‌ها بوده است.

اولیای عزیز! حضور و همراهی‌تان با مشاوران کانون دلیل پابرجا ماندن ماست. لطفاً در روزهای تابستان این موضوع را در نظر بگیرید که مطالعه‌ی فرزندتان باید برحسب علاقه باشد. پس علاقه‌ی او را به منطق خودتان نزدیک کنید تا نتیجه‌ی بهتری کسب کنید.

Menu