PS4 پیروز رقابت نسل جدید کنسول‌های بازی

تحلیلگران بازار اعلام کردند PS4 هم‌اکنون پیروز عرصه رقابت نسل جدید کنسول‌های بازی است که این مسئله را می‌توان به دلیل استراتژی‌های شرکت سونی برای حضور در بازار دانست.

PS4 پیروز رقابت نسل جدید کنسول‌های بازی
در پی انتشار گزارش جدید شرکت مایکروسافت مبنی بر فروش 3 میلیون دستگاه کنسول بازی Xbox One در سال 2013 میلادی، "اندرو هاوس"( Andrew House) مدیر مرکز محصولات سرگرمی سونی با حضور در نمایشگاه CES 2014 اظهار داشت که این شرکت ژاپنی موفق شده است تا تاریخ 28 دسامبر 2013 بیش از 4.2 میلیون دستگاه کنسول بازی PlayStation 4 را به فروش برساند.

تحلیلگران بازار اعلام کرده‌اند PS4 هم‌اکنون پیروز عرصه رقابت نسل جدید کنسول‌های بازی است که این مسئله را می‌توان به دلیل استراتژی‌های شرکت سونی برای حضور در بازار دانست.

شرکت سونی قصد دارد از اواخر ماه ژانویه کنسول بازی PS4 را در منطقه آسیای جنوب شرقی عرضه کند و پیش‌بینی شده است که این دستگاه از اواخر ماه فوریه در کشور ژاپن نیز وارد می‌شود.

با پشتیبانی کامل شرکت‌های تامین کننده قطعه، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در فصل نخست از سال 2014 میلادی بین 6 تا 6.5 میلیون دستگاه کنسول بازی PS4 سونی در بازار جهانی فروخته شود.

منبع :

Menu