سخنرانی دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در جشن نخبگان

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بنیاد قلم چی، دکتر محمدرضا حافظی در مراسم تجلیل از رتبه های زیر 10 کنکور سراسری 92 که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه مسابقه علم آموزی ...

سخنرانی دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در جشن نخبگان


به گزارش ستاد اطلاع رسانی بنیاد قلم چی، دکتر محمدرضا حافظی در مراسم تجلیل از رتبه های زیر 10 کنکور سراسری 92 که  در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه  مسابقه علم آموزی در کشور  آغاز شده، گفت: در ایران، مردم فرهنگ دوست گردهم جمع می شوند تا از نخبگان تجلیل کنند و باید همواره خدا را شاکر باشیم و از او بخواهیم که ما را در این مسیر یاری کند.


وی حضور نابینایان در مراسم امروز را پربرکت و قابل تقدیر دانسته و تاکید کرد: نابینایان خیری داریم که کارهای بسیار بزرگ و با ارزشی انجام داده اند که از آن جمله می توان به خیری اشاره کرد  که در 16 سالگی و در مشهد مقدس دو چشم خود را از دست داد، در ابتدا مقنی گری کرده  و در دوران سالخوردگی  حاصل سرمایه و اندوخته خود را صرف ساختن مدرسه کرد و در حال حاضر نیز در یکی از کلاس های همان مدرسه اقامت دارد.

وی کسب امتیاز بالای دانشگاه تهران در بین 500 دانشگاه جهان را نوید بخش آینده ای  درخشان برشمرد و آن را زمینه ساز آغاز مسابقه مشروع برای کشور در حوزه علم آموزی دانست و از ریاست این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان  ازبرگزاری چنین مراسمی که به موجب آن فرهنگ دوستان گردهم آمده و از نخبگان تجلیل می کنند ، تشکر و قدردانی کرد. 


منبع :

Menu