نام و نام خانوادگی : هستی پیر اهری
نام شهر و استان : آذربایجان شرقی - اهر
پایه : دهم تجربی
دستاورد شما از شرکت در آزمونهای کانون چه بود؟
برنامه ریزی دقیق برای مطالعه ، افزایش تمرکز و سرعت تست زنی بادقت بالا.
چرا این تعداد آزمون شرکت کردید؟ خسته نشدید؟
خیر چون با عث افزایش بهره وری و تسلط بیشتر می شد.
آیا در آزمونهای کانون غیبت داشتید؟ دلیل شما برای عدم غیبت در آزمونها چه بود؟
خیر اصلا غیبت نداشتم چون برای هر آزمون کاملا هدف داشتم .
پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
آموزش و پیشرفت بصورت پلکانی و پیوسته.
آیا در آزمونهای هدفگذاری شرکت میکردید؟
بلی برای آمادگی بهتر و اعتماد به نفس بیشتر در آزمون های اصلی .
آیا در آزمونهای مشابه پارسال شرکت میکردید؟
بلی برای آشنایی بهتر و بیشتر با سطح تست ها و افزایش سرعت تست زنی.
از کدام یک از کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکردید؟
کارنامه آزمون ها جهت اطلاع از تراز و رتبه ودرصد و کارنامه اشتباهات برای اطلاع از اشتباهات و جبران آن ها.
مطابق برنامهی راهبردی درس میخواندید؟ چگونه شخصی سازی میکردید، توضیح دهید که روشتان چگونه بود؟
تا حدودی با برنامه راهبردی و اکثرا با روش شخصی سازی درس می خواندم چون به نظر من هر کسی بهتر می تواند با شناخت به نقاط قوت وضعف خود روش هایی برتر برای پیشرفت داشته باشد.
آیا در طول سال تحصیلی دچار افت تراز شدید؟ چگونه با این مسئله مواجه شدید؟
بله خیلی کم اتفاق افتاد و دلیلش عدم تمرکز بود که در مرحله بعد جبران شد.
پشتیبان تحصیلی شما در منزل چه کسی است؟ پدر و مادر یا خواهر و برادر؟ چه کمکی به شما میکنند؟
پدرم با راهنمایی در خصوص شناخت روش های مطالعه و بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه .
کدام درسها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعه این درسها چگونه است؟ در مدرسه یا آزمونها چه نمرهای برای این درسها کسب میکنید؟
درس ریاضی مدرسه 19.5 قلم چی 60 درصد درس زیست مدرسه 20 قلم چی 50 درصد روش مطالعه بصورت مرور درس و تست زنی.
به طور میانگین و در بازههای مختلف چند ساعت تست میزدید یا مسأله حل میکردید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی میکردید، در طول سال و در ماههای مختلف این نسبت چه تغییری کرد؟
روزانه حدود 2 ساعت تست زنی 5 ساعت مطالعه و روخوانی و درطول سال تغییر چندانی نداشته.
کدام بازهی زمانی در موفقیت تحصیلی شما نقش پررنگتری داشته است؟
نمیسال دوم و امتحانات نهایی به نظر من در این مقاطع توانستم بهتر از قبل جمع بندی کنم.
کدام نقش آزمونهای کانون برای شما پررنگتر بود؟
سنجشی چون توانستم خودم را در آزمون ها محک بزنم.
به طور میانگین در هر آزمون تعداد اشتباههای شما چند تا بود؟
15 الی 20.
هنگام بررسی آزمونها به کدامیک اولویت بیشتری میدادید؟
بررسی اشتباهات.
آیا اعضای خانواده کارنامهی شما را میبینند؟ اگر افت داشته باشید برخورد آنها با این افت چگونه است؟
بلی.توصیه های لازم جهت برنامه ریزی و بهبود وضعیت ارائه می دهند.
دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟
بلی.باعث برنامه ریزی و زمانبندی دقیق برای مطالعه می شود.
چه تصمیماتی برای بهتر شدن در نیم سال دوم گرفتید؟
تست زنی بیشتر.
فکر میکنید مهمترین ویژگی که شما دارید و باعث میشود خوب درس بخوانید، چیست؟
پشتکار و انگیزه برای رسیدن به هدف موردنظر.
آیا در برنامه ریزی زمانی را به استراحت و تفریح اختصاص میدهید؟ چه کارهایی میکنید؟
بله.موسیقی ارامب خش گوش می دهم.
آیا خواندن و نوشتن را قبل از دوران مدرسه یاد گرفتید؟ چه کسی به شما یاد داد؟
بله.والدینم.
قبل از دوران دبستان پدر و مادر برای شما کتاب میخواندند؟ چه کتابهایی؟ الان مطالعه غیردرسی دارید؟
بله.کتاب های داستانی .علمی و مذهبی می خواندند.بله کتاب های غیر درسی علمی می خوانم.
آیا معلم خاصی هست که بخواهید از ایشان تشکر کنید؟
بله معلم گرانقدرم خانم شهبازیان که نقش مهمی در موفقیت من در درس ادبیات فارسی داشتند.