گفتگو با سیدهمایون جهانتاب قهرمان پیوستگی هفتم از یاسوج

گفتگو با سیدهمایون جهانتاب قهرمان پیوستگی هفتم از یاسوج....

گفتگو با سیدهمایون جهانتاب قهرمان پیوستگی هفتم از یاسوج

نام و نام خانوادگی‌‍= سید همایون جهانتاب

پایه = هفتم

نام شهر و استان = استان کهگیلویه و بویراحمد - شهر یاسوج

شغل و تحصیلات مادر = فوت شده

شغل و تحصیلات پدر = دبیر تربیت بدنی - کارشناسی ارشد

میانگین تراز = 6500

سال‌های حضور در کانون = یکسال (ششم)

چند آزمون شرکت کرده است= 20

 

مصاحبه‌گر : مریم سلامی 

 

 

.         هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ پیشرفت تحصیلی و آشنایی با نمونه سوالات درسی و هوشی

 

.         شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟ تلاش و مطالعه مستمر

 

 

.         دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟ پیشرفت تحصیلی و آشنایی با نمونه سوالات درسی و هوش.

 

.         از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ تا اواسط سال تحصیلی با شوق و ذوق خاصی تلاش می‌کردم و تست می‌زدم ولی از زمانی که متوجه شدم که پاسخ نامه و عین سوالات آزمون قلم چی یک شب قبل در فضای مجازی پخش میشه دیگه رغبتی برا ادامه شرکت در آزمون ها و حتی مطالعه کتاب های قلم چی نداشتم و صرفا به احترام پدرم در آزمون ها شرکت میکردم.

 

.         پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ استفاده از روش های تقویت تست زنی و فن تند خوانی و دقت در نکات ریز سوالات و آشنایی با روش های طراحان در طراحی سوالات.

 

.         شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟ قطعا نمونه سوالات بهتر و دقیق تر و مطالب مفهومی بهتر و بیشتری در آزمون ها ارایه میشد که به پیشرفت وضعیت تحصیلی کمک میکرد.گفتگو با سیدهمایون جهانتاب قهرمان پیوستگی هفتم از یاسوج

 

 

.         نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ ریاضی و علوم ، تجزیه و تحلیل دروس توسط پدرم و بخشی هم برمیگرده به هوش ذاتی و ارثی خانوادگی.

 

.         تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ با دقت و بلافاصله بعد از آزمون به کمک پدرم.

 

.         نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ پدرم به لحاظ معلم بودن در تمامی لحظات زندگی به آموزش من همت گماشته و سعی بر این دارد تمامی مطالب روز از جمله علمی و فرهنگی و ورزشی و... را برام تفسیر و تحلیل کند.

.

 

.         در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟چرا؟ قطعا آینده مد نظر من است، چون نمیتوان در گذشته ماند و باید با استفاده از تجربیات گذشته آینده را بهتر ساخت.

 

.         اگر امسال در آزمون تیزهوشان شرکت خواهید کرد، برنامه خودتان را توضیح دهید. شرکت کردم و امیدوارم که قبول شوم و اگر قبول هم نشوم نا امید نمیشم چون خیلی از مباحث هوش کلامی و ریاضی و... را یاد گرفتم که قطعا در آینده به کمک من خواهند آمد.

 

.         آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله بیشتر برا نتایج آزمون ها و قبلا برا مشاهده افراد برتر و رتبه های برتر 

 

 

.         کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ آزمون های مشابه و‌ هدف گذاری و پاسخ نامه های تشریحی.

 

Menu