جوان‌ترین و پیرترین داوطلبان نوبت دوم کنکور 1403 اعلام شد

پیرمرد و جوان‌ترین داوطلبان نوبت دوم کنکور 1403 در رشته‌های هنر، انسانی، ریاضی و تجربی آزمون شرکت کردند.

جوان‌ترین و پیرترین داوطلبان نوبت دوم کنکور 1403 اعلام شد

پیرمرد و جوان‌ترین داوطلبان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در رشته های هنر، انسانی، ریاضی و تجربی آزمون شرکت کردند. 

به گزارش ایسنا، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲  تیر برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی  و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۲۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

آقا متولد ۱۳۲۲ و خانم متولد ۱۳۲۷ از کرمانشاه و خانم متولد ۱۳۹۰ از کنگاور و سه داوطلب دیگر متولد ۱۳۸۸ جوان‌ترین و پیرترین داوطلبان نوبت دوم کنکور 1403 را از آن خود کردند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه به تاریخ ۲۰ تیرماه در سامانه جامع آزمون سراسری (https://my.sanjesh.org/login) برای مشاهده و پرینت  فعال است و داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی ( علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی ) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

داوطلبان در صورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید براساس آدرس مندرج در جدول شماره ۲ اطلاعیه منتشر شده در خبر درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش به واحدهای رفع‌نقص کارت اعلام شده مراجعه کنند، لازم به تاکید است در این آزمون تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و از مراجعه به واحدهای رفع‌نقص کارت، برای این موارد جداً خودداری شود.

منبع :

Menu