گفت وگو با امیرحسین صفرزادگان؛قهرمان پیوستگی رشته ریاضی

خانواده ام همیشه مرا در طول تحصیل همراهی کرده اند و حضورشان برایم دلگرمی است.همواره ازمن حمایت کردند و هیچ چیزی برایم کم نگذاشتند.امیدوارم تا بتوانم با نتیجه خوبی که در کنکور کسب می‌کنم جواب زحماتشان

گفت وگو با امیرحسین صفرزادگان؛قهرمان پیوستگی رشته ریاضی


نام دانش آموز :امیرحسین صفرزادگان

مقطع تحصیلی: یازدهم ریاضی 

شهر و استان: تهران

شعل پدر: آزاد 

 تحصیلات پدر:لیسانس

شغل مادر: خانه دار

 تحصیلات مادر: دیپلم

نام مصاحبه  کننده: امین جماعتی ثمرین


میانگین چند ساعت مطالعه روزانه در اوایل سال تحصیلی جدید دارید؟ 

 روزهایی که مدرسه دارم 5تا6 ساعت مطالعه دارم و روزهای تعطیل معمولا 7 تا 8 ساعت مطالعه انجام می دهم.


آیا تابستان درآزمون کانون شرکت کردید؟ 

بله. از ابتدای تابستان تا الان در آزمون های کانون شرکت کردم و در هیچ آزمونی غیبت نکردم.


آیا در انتهای سال تحصیلی نقاط ضعف خود در پایه یازدهم را شناسایی کردید ؟

بله،در انتهای سال  بااستفاده از کارنامه اشتباهات مباحثی که برایم مشکل ساز بود را دسته بندی کردم تا بتوانم در ایام تابستان به مطالعه این مباحث بپردازم.


میانگین تراز شما در آزمون ها چقدر است؟    

میانگین تراز من در آزمون های کانون فرهنگی آموزش قلم چی حدودا6800می باشد.همواره تلاشم این است که در انتهای سال یازدهم به میانگین تراز7000برسم.


دلیل پیشرفتتان چیست ؟  

علت پیشرفت من درآزمون های قلم چی شرکت پیوسته درآزمون ها باتوجه به تاکید همیشگی پشتیبانم بود.همیشه سعیم براین بوده که بتوانم در آزمون ها حضورداشته باشم.مطابق برنامه راهبردی درس می خوانم و با برنامه آزمون پیش آمدم.


در ایام تابستان چه برنامه ای دارید ؟

مباحث سال دهم را درتابستان با استفاده از برنامه آزمون ها جمع بندی می کنم تا بتوانمدر سال کنکور تراز پایه دهم من بالای7000باشد.باتوجه به بودجه بندی برنامه آزمون ها از مهر به بعد هم سال یازدهم و دوازدهم را موازی باهم پیش می برم.


منابع مطالعاتی شما برای سال دوازدهم کدام ها بودند؟

برای دروس اختصاصی از کتاب های آبی و سه سطحی و اول استفاده کردم.برای دروس عمومی هم در ایام امتحانات از نمونه سوالات موجود در سایت کانون استفاده خواهم کرد.


مهمترين انگيزه شما برای شرکت در آزمون ها چیست؟

موفقیت در کنکور مهم ترین انگیزه های من برای شرکت در آزمون ها است. 


تثبیت درس هایتان را مرهون چه عواملي مي دانيد؟ 

بلافاصله پس از یادگیری کامل مرور و تکرار مباحث پر نقش ترین عامل است.این مرور و تکرار مباحث را می توانم بگویم بهترین روش آن شرکت در آزمون قلم چی می باشد.زیرا هم بازه دوهفته یکبار آزمون برایم بسیار مناسب است تا بتوانم مطالعه خوبی داشته باشم و هم اینکه خودرا در کل کشور مقایسه می کنم برایم انگیزه ساز است.


نقش خانواده خود را در همراهی با شما برای شرکت در آزمون ها چقدر پر رنگ میدانید ؟

خانواده ام همیشه مرا در طول تحصیل همراهی کرده اند و حضورشان برایم دلگرمی است.همواره ازمن حمایت کردند و هیچ چیزی برایم کم نگذاشتند.امیدوارم تا بتوانم با نتیجه خوبی که در کنکور کسب می کنم جواب زحماتشان را بدهم.


از سایت کانون چه استفاده ای کرده اید؟

از سایت کانون در ایام امتحانات برای دانلود نمونه سوالات امتحانی بسیار استفاده کرده ام و مرجع بسیار عالی برای من بود.از صفحه شخصی خودم جهت استفاده از کارنامه مبحثی و پروژه ای و اشتباهات استفاده می کنم.از مصاحبه های موجود درسایت نیز بسیار بهره می برم و از هر مصاحبه ای که مطالعه می کنم یک نکته یاد می گیرم.


Menu