گفتگو با آرزو احمدی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم انسانی از مریوان

پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ ​هر بار بعد از تحلیل آزمون توانستم برنامه هدفمندی را برای خودم تنظیم کنم و تلاش کردم که ترازم نسبت به آزمون قبل بالا برود.

گفتگو با آرزو احمدی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم انسانی از مریوان

نام و نام خانوادگی: آرزو احمدی

پایه: دوازدهم انسانی

نام شهر و استان: کردستان . مریوان

شغل و تحصیلات مادر: راهنمایی. خانه دار

شغل و تحصیلات پدر: دیپلم. شغل آزاد

میانگین تراز:۵۷۱۳

 معدل : ۱۹/۶۴ 

سال‌های حضور در کانون:از تابستان سال ۱۴۰۱


 

مصاحبه‌گر : شیلا شامحمدنژاد

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟
  2. که پیشرفت کنم و نمره بالاتری کسب کنم.آزمون های کانون باعث شدند که روز به روز بیشتر نقاط قوت و ضعف خودم را بشناسم و روش مطالعه درست هر درس و کتاب را پیدا کنم. من از درس ریاضی همیشه فراری بودم ولی تابستان موفق شدم در آزمون ۲۷مرداد ریاضی و آمار یازدهم را ۱۰۰درصد بزنم و این باعث شد که روش مطالعه درست را پیدا کنم و برای ادامه بقیه مسیر خیلی امیدوار تر شوم.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟

آزمون هدفگذاری به من کمک کرد که تصمیم بگیرم در هفته دوم بسیار جزئی تر درس بخوانم و روی نکات ریز و تستی مباحث کتابم بیشتر تمرکز کنم.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ 
  2. هر بار بعد از تحلیل آزمون توانستم برنامه هدفمندی را برای خودم تنظیم کنم و تلاش کردم که ترازم نسبت به آزمون قبل بالا برود.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 

برای شخصی سازی برنامه راهبردی هفته اول کلا به صورت عمیق و مفهومی درس می خوانم و در هفته دوم بیشتر به صورت نکته و تست؛ بخصوص در دوران امتحانات نوبت اول اولویت اول من برنامه ی آزمون ها بود و اصلا از برنامه راهبردی عقب نمی ماندم و این باعث شد در امتحانات مدرسه ام موفق شوم چون در این ایام بیشتر به صورت نکته و تست کار کردم و از نمونه سوالات کانون هم قبل هر امتحان استفاده کردم.

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟

درس های اقتصاد و جامعه شناسی نقطه قوت من هستند. برای اقتصاد اول متن کتاب را کامل مطالعه می کنم و بعد سراغ تست زدن می روم و در آخر مسئله هارا کار خواهم کرد. اما جامعه شناسی چون بیشتر به صورت نکته و تست کار میکنم و در پایه هیچ نواقصی ندارم همیشه درصد های بالایی رو کسب میکنم.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

در اولین مرحله دوباره سوالات را از اول دفترچه جواب می دهم و بعد از آن درست و غلت بودن سوالات را با استفاده از پاسخ نامه مشخص میکنم واز نکات مهم و نواقص یاداشت برداری میکنم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟
  2. خانواده ام همیشه حامی من بوده اند و هیچوقت من را از ادامه مسیر نا امید نکردند.

 


Menu