گفتگو با مهتاب ایزدی ، قهرمان پیوستگی از گچساران

در دوران جمع بندی کنکور اردیبهشت بیشتر روی تستهای زمان دار کار کردم و عقب افتادگی‌های خود را در بعضی دروس برطرف کردم و آزمون‌های جامع سال‌های قبل قلم چی را کار کردم

گفتگو با مهتاب ایزدی  ، قهرمان پیوستگی از گچساران

نام و نام خانوادگی : مهتاب ایزدی 
مقطع و رشته تحصیلی : دوازدهم انسانی ( فارغ التحصیل)
میانگین تراز: ۶۰۰۰
سابقه کانونی : ۴ سال کانونی بصورت ناپیوسته


گفتگو با مهتاب ایزدی  ، قهرمان پیوستگی از گچسارانمصاحبه گر : زینب رضوی


 دوره جمع‌بندی اول را چگونه گذراندید، تحلیل خود را از عملکردتان توضیح بدید، برای مرحله دوم جمع‌بندی( آمادگی تیرماه) چه تصمیمی دارید؟ 

در دوران جمع بندی کنکور اردیبهشت بیشتر روی تست های زمان دار کار کردم و عقب افتادگی های خود را در بعضی دروس برطرف کردم و آزمون‌های جامع سال‌های قبل قلم چی را کار کردم و در جمع بندی تیرماه در ایام امتحانات نهایی به مطالعه دروس دوازدهم می پردازم و تست های زمان دار در پایه دوازدهم کار خواهم کرد و به بازیابی اطلاعات پایه دهم و یازدهم می پردازم. و در آزمونهای جامع قلم چی مدیریت زمان را بطور کامل اجرا خواهم کرد جهت تسلط بر کنکور تیرماه.


  روز کنکور اردیبهشت ماه چگونه گذشت؟ مدیریتِ روزِ کنکورتان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در کنکور اردیبهشت اصلا استرس نداشتم و با آرامش به پاسخگویی سوالات پرداختم و مدیریت زمان را نیز به خوبی اجرا کردم و دچار کمبود وقت نشدم.


  از دستاوردهای کنکور اردیبهشت، چگونه برای تیر، بهره خواهید گرفت؟

 در کنکور اردیبهشت متوجه شدم کنکور امسال نسبت به سال‌های قبل مفهومی تر است با توجه به نوع سوال و گزینه ها. حتی در درسهای حفظیاتی مطالب حفظی و مفهومی با هم تلفیق شده بود بنابراین تصمیم گرفتم برای کنکور تیرماه حتی دروس حفظیاتی را مفهومی تر بخوانم و به مفاهیم و یادگیری کامل آنها توجه کنم.


  هدف گذاری خود را برای کنکور تیرماه بیان کنید؟

 در درس های روانشناسی و اقتصاد که نقاط قوت من هستند به درصد بالایی برسم ‌و درس جامعه را با توجه به تجربه کنکور اردیبهشت مفهومی تر بخوانم.

 

Menu