گفتگو با امیرعلی احمدی پایه هفتم، عضو باشگاه 500تایی‌ها از شهرکرد

پیوستگی وعدم غیبت من در آزمون‌ها به این دلیل بوده است که از برنامه آزمون‌ها عقب نمانم و انگیزه خود را از دست ندهم و با برنامه ریزی دقیق‌تر در این رقابت سالم شرکت کنم.

گفتگو با امیرعلی احمدی پایه هفتم، عضو باشگاه 500تایی‌ها از شهرکرد

نام ونام خانوادگی: امیرعلی احمدی

پایه: هفتم

نام استان و شهر: استان چهارمحال و بختیاری _شهر شهرکرد

میانگین تراز عادی : 6700

معدل: 20

سالهای حضور درکانون: یکسال

تعدادآزمونهای شرکت کرده: 18

شمارنده: 525400320

تحصیلات پدر: کارشناسی ارشد/ کارمند

تحصیلات مادر: کارشناسی/ فرهنگی


مصاحبه گر:زینب زمانی


سوال 1 : هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بوده است؟ هدف من از شرکت در آزمون آشنا شدن با شیوه تست زنی و مدیریت زمان وشناسایی نقاط ضعف و

قوت و شناخت بهتر خود بوده است.


سوال 2 :دلیل شرکت شما در آزمونهای هدیه، هدف گذاری و مشابه پارسال چه بوده است؟ شرکت در این آزمون ها باعث تسلط کامل به سوالات و مرور مطالب و آشنایی با سوالات آزمون می شود و با آمادگی کامل در آزمون شرکت می کنم.


سوال 3 :از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟چه نتیجه ای برای شما داشت؟ خیر، با شرکت در آزمون ها می توانم سطح علمی خود را بالا ببرم و با انگیزه بالاتری به راهم ادامه دهم و به هدفم نزدیک تر شوم.


سوال 4 :پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ پیوستگی وعدم غیبت من در آزمون ها به این دلیل بوده است که از برنامه آزمون ها عقب نمانم و انگیزه خود را از دست ندهم و با برنامه ریزی دقیق تر در این رقابت سالم شرکت کنم.


سوال 5 :شرکت در این آزمونها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟ تاثیر بسیار خوبی در پیشرفت تحصیلی من داشته و باعث شده که مطالب را عمیق تر مطالعه کنم و

تمرکز بیشتری بر درس هایم داشته باشم و با برنامه ریزی درس بخوانم.


سوال 6 :مطابق برنامه راهبردی حرکت می کنید؟چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می کنید؟ بله ،طوری برنامه ریزی می کنم که هم فرصت درس خواندن و هم فرصت تست زنی داشته باشم و به برنامه های تفریحی خود نیز برسم.


سوال 7 :نقاط قوت شما کدام درسها هستند؟روش مطالعه آنها را توضیح دهید؟ نقاط قوت من در درس های ریاضی، فارسی و علوم و عربی است چون علاقه زیادی به این درس ها دارم و مطالعه بیشتری روی این دروس دارم و همین امر باعث می شود که درصد بالایی را در آزمون کسب کنم.


سوال 8 :دفتر برنامه ریزی دارید؟تکمیل دفتر چه کمکی به شما می کند؟ بله،دفتر برنامه ریزی باعت ایجاد نظم در کارهایم می شود و می توانم هفته به هفته ساعت مطالعه ام را بیشتر کنم.

گفتگو با امیرعلی احمدی پایه هفتم، عضو باشگاه 500تایی‌ها از شهرکرد


سوال 9 :تحلیل آزمون را چگونه انجام می دهید؟ تحلیل آزمون را عصر جمعه و شنبه انجام می دهم و سوالات نزده و غلط را مشخص و حل می کنم و نکات مهم آنها را یادداشت می کنم.


سوال 10 :نقش آموزشی خانواده بالاخص پدر و مادر دراین سالها چگونه بوده است؟ حمایت و تشویق والدینم باعث دلگرمی من شده که در این راه موفق شوم و خسته نشوم و با انگیزه بهتری به هدفم نزدیک تر شوم.


سوال 11 :سال گذشته برای امتحانات پایان سال چه برنامه ای داشته اید؟چه نتیجه ای گرفته اید؟ نتیجه خوبی گرفتم زیرا سوالات تشریحی زیادی را حل کردم و توانستم نکات مهم را مرور کنم.


سوال 12 :امسال برای امتحانات پایان سال چه برنامه ای خواهید داشت؟ تصمیم دارم سوالات تشریحی کانون را مرور و تمرین کنم و سوالات زیادی حل کنم تا به امید خدا در امتحانات پایان سال نتیجه رضایت بخشی کسب نمایم و باعث خوشحالی معلمان و والدین خود شوم.


سوال 13 :برای امتحانات مدرسه از منابع کانونی و نمونه سوالات سایت استفاده می کنید؟ بله از نمونه سوالات سایت استفاده می کنم و تاثیر بسیار خوبی در گرفتن نمره بالا در من داشته و در امتحاناتم موفق بوده ام و بدون استرس سر جلسه امتحان حاضر شدم.


سوال 14 :برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ تصمیم دارم کلیه دروس پایه هفتم را مرور کنم و مطالعه عمیق تر و تست زنی و پیش خوانی در دروس پایه هشتم داشته باشم و کتاب های تابستا را تهیه و مطالعه کنم.

Menu