گفتگو با محمدیاسین رمشکی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم انسانی

برای امتحانات چیزی که نیاز هست تسلط روی کتاب و نمونه سوال استاندارد و زیاد است من سعی می‌کنم اول روی کتاب تسلط پیدا کنم و بعد به حل نمونه سوال و رفع اشکال بپردازم.

گفتگو با محمدیاسین رمشکی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم انسانی

نام و نام خانوادگی :محمدیاسین رمشکی                                               

پایه : کنکوری –دوازدهم انسانی 

نام شهر و استان : قلعه گنج -کرمان

سال‌های حضور در کانون : 2سال یازدهم ودوازدهم

چند آزمون شرکت کرده است : همه آزمون هارابه طورمنظم شرکت کردم

شغل مادر :خانه دار

شغل پدر :کشاورز


مصاحبه گر:بلقیس مریدپور

 

 

  1. با توجه به پشت سر گذاشتن کنکور اردیبهشت؛ چه تصمیم‌های جدیدی گرفته‌اید؟
  2. من در این کنکور به نتیجه دلخواهم نرسیدم. بعد از تشخیص نقاط ضعف سعی می کنم تا جایی که بتوانم نقاط ضعفم رابرطرف کنم اگرچه وقت محدودی داریم و امتحانات هم در پیش روهست ولی من سعی می کنم با تلاش بیشتر به نتیجه دلخواهم برسم.

 

  1.  برای امتحانات نهایی چه برنامه‌ای دارید؟
  2. برای امتحانات چیزی که نیاز هست تسلط روی کتاب و نمونه سوال استاندارد و زیاد است من سعی می کنم اول روی کتاب تسلط پیدا کنم و بعد به حل نمونه سوال و رفع اشکال بپردازم.

 

  1.  چه برنامه‌ای برای کنکور تیر ماه دارید؟
  2. حفظ نقاط قوت و رفع برخی نقاط ضعفم.  چندهفته بعد از امتحانات هم وقت محدودی حتی برای تورق و جمع بندی هست. پس سعی می کنم تا جایی که بتونم در کنار مطالعه تشریحی کمی از وقت  را هم به تست اختصاص می دهم.

 

  1. آیا توانستید در جلسه کنکور  سوالات ساده را تشخیص داده و به آنها پاسخ دهید؟
  2. بله من این نکته را اولین بار از آقای قلم چی شنیدم و بارها این کار را  در آزمون ها انجام می دادم. با توجه به این که کنکور امسال هم سوالات ساده زیادی  را داشت، این روش خیلی به کارم آمد.

 

  1. آیا در جلسه کنکور از تکنیک‌های مدیریت زمان استفاده کردید؟
  2. بله من تمرین مدیریت زمان را در همه آزمون ها انجام می دادم البته من شرایط آزمون حضوری را نداشتم ولی با چند نفر از دوستانم آزمون ها را در مدرسه شبیه سازی می کردیم  توصیه من به همه دانش آموزان این است تا جای ممکن آزمون ها رو شبیه سازی کنند.

 

 

 اگر به هفته آخر فروردین ماه برگردید ، چه برنامه‌ای برای کسب نتیجه بهتر در کنکور اردیبهشت اجرا می‌کنید؟

تورق بیشتر کتاب هایی مثل تاریخ و روان شناسی و جغرافیا. دوری از حاشیه هایی که هرچه به کنکور نزدیکتر شوم  بیشتر می شدو بازیابی کردن اطلاعات .

 

 

  1. آیا سوالات کنکور اردیبهشت را تحلیل کردید؟
  2. بله سعی کردم با تحلیل سوالات نقاط ضعفم را برطرف کنم. به هرحال این کنکور تموم شد و ما فقط می توانیم از این کنکور برای آمادگی بیشتر برای کنکور تیر استفاده کنیم.

 

 

  1. اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟ مهم‌ترین دلیل این پیشرفت را چه می‌دانید؟
  2. اولین: ۴۹۰۰ آخرین: ۶۲۹۷ ناامید نشدن و حفظ پیوستگی، حتی در مواقعی که نتواستم نتیجه دلخواهم را بگیرم، ولی با حفظ پیوستگی و تلاش بیشترتوانستم نتیجه بهتری راکسب کنم

 

  1. شما برای دوران جمع‌بندی چه برنامه‌‌ای اجرا کردید؟
  2. جمع بندی ۳روز یکبار که روشی شناخته شده می باشد با نزدیک شدن به کنکور از دوباره خوانی  و آزمون ها کم می کردم و به مرور و تورق سریع کتاب ها می پرداختم.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
  2. دربعضی آزمون ها که نتیجه بسیار دور از انتظار است  ولی مهم ترین نکته این است که نباید به این بهانه از آزمون و برنامه کانون دوری کنیم. من هم مواقعی که نتیجه دور از انتظار می شد ناامید نمی شدم و با تلاش بیشتر و حفظ پیوستگی توانستم پیشرفت کنم.

 

 

  1. از کدام یک از کارنامه‌های جعبه ابزار کارنامه استفاده می‌کنید؟ دلیل استفاده از هر کارنامه را ذکر کنید. 
  2. کارنامه اشتباهات_از این کارنامه برای درس هایی مثل فلسفه و عربی و ریاضی که معمولا با بی دقتی اشتباه می زنم  استفاده می کنم  اشتباهاتم را در این درس ها چندین بار کار می کردم تا بی دقتی هام را کمتر کنم.

 


Menu