گفتگو با مریم سهیلی؛ قهرمان پیوستگی پایه نهم از بناب

بله، من در امتحانات پایان ترم و امتحانات کلاسی دبیران نهایت استفاده را از سوالات می‌کنم و همیشه در امتحانات من را در کسب کردن نمره بهتر کمک کردند.

گفتگو با مریم سهیلی؛ قهرمان پیوستگی پایه نهم از بناب

نام و نام خانوادگی: مریم سهیلی

پایه: نهم

مدرسه: زینبیه 

شهر و استان: بناب، آذربایجان شرقی

تعداد سال های حضور د رکانون: 2 سال

شغل و تحصیلات پدر: کشاورز، دیپلم

شغل و تحصیلات مادر:خانه دار، ابتدایی

 

تصمیمات شما برای امتحانات نیم سال دوم چیست؟

من در نیم سال دوم از پایه ی نهم تصمیم دارم بیشتر روی تست کار کنم چرا که با تغییرات جدید آزمون های ورودی باید خود را مطابق تغییرات آماده کنم و روی مدیریت زمان در آزمون ها کار کنم و  برای امتحانات نهایی نوبت دوم سوالات نهایی و مهم هر کتاب را بررسی و مرور کنم و از این تعطیلات برای جمع بندی مباحث که تا اسفند ماه خوانده ایم استفاده می کنم.


آیا از نمونه سوالات موجود در سایت کانون استفاده میکنید؟

بله، من در امتحانات پایان ترم و امتحانات کلاسی دبیران نهایت استفاده را از سوالات می کنم و همیشه در امتحانات من را در کسب کردن نمره بهتر کمک کردند.


دستاورد‌های شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟

مهمترین دستاورد من آشنایی با تست های آزمون های سنجشی بود و این که بتوانم با استفاده از این آزمون ها مدیریت های زمان را رعایت کنم و از آزمون دادن حضوری برایم مثل حضور در جلسه  آزمون اصلی  بود که برای آن هدف گداری کرده بودم و هردو هفته یک بار بتوانم خود را با استفاده از برنامه‌ی قلمچی بسنجم که چقدر به تمرین و مرور دیکر نیاز دارم.


دلیل پیوستگی شما در آزمون ها چه بود؟

آشنایی با سوالات آزمون و این بتوانم با حضور در آزمون استرس خود را مدیریت کنم.


هدف شما از حضور در آزمون ها چیست؟

شبیه سازی جلسه آزمون های ورودی و آشنا شدن بیشتر با تست ها.


آیا از دفتر برنامه ریزی استفاده می کنید؟

بله من از دفتر برنامه ریزی استفاده می کنم و این دفتر به من کمک می‌کند تا با ثبت ساعت مطالعه و تعداد تست هایی در کل روز کار کردم در طول هفته آنها را مقایسه کنم رفته رفته بتوانم آنها را افزایش دهم.


روش مطالعه ی درسی که نقطه قوت شماست را توضیح دهید؟

ریاضی. اول تمرینات خود کتاب کاملا تسلط می یافتم چرا که بیشتر روش های تست ها در تمرینات می‌توان یافت و بعد از کتاب کار ها تست کار می کردم و نکاتی که جدید است و نمی‌دانستم یا تست هایی که غلط زدم را در دفتر نکته برداری یاداشت می کردم و آنها را مشخص میکردم تا در مرور دوباره آنها را بزنم و نکات را قبل آزمون مرور می کردم.

Menu