گفت وگو با حمیدرضا شبانی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

برای آماده شدن برای کنکور اردیبهشت ماه و امادگی کامل برای کنکور تیر ماه حداکثر استفاده را از این دوران برای از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خواهم برد چون هر دو کنکور مهم هستند.

گفت وگو با حمیدرضا شبانی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی : حمید رضا شبانی

پایه: دوازدهم تجربی

نام شهر و استان: فارس  - نی ریز

میانگین تراز:7138

سال‌های حضور در کانون: 3سال

مصاحبه‌گر :  آزاده تواضع

 

  1. اولین آزمون شما چه ترازی داشتید و در آزمون آخر به چه ترازی رسیدید؟
  2.  اولین آزمون:5720 و آخرین آزمون:7138.

  3. مهم ترین دلیل این پیشرفت را چه می دانید؟
  4.  پشتیبانی و در ادامه استمرار و پشتکار و تحلیل آزمون ها را علت اصلی پیشرفت خودم در آزمون ها و مدرسه می دانم.

  5. شما بعد از نوروز تا آغاز دوران جمع بندی  چه برنامه ای اجرا خواهید کرد؟
  6. برای آماده شدن برای کنکور اردیبهشت ماه و امادگی کامل برای کنکور تیر ماه حداکثر استفاده را از این دوران برای از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خواهم برد چون هر دو کنکور مهم هستند.

  7. آیا تکنیک ها و روش های مدیریت زمان را تمرین و استفاده می کنید؟
  8.  بله حتما استفاده می کنم خصوصا تکنیک ضربدر و منها که در همه آزمون ها از آن استفاده می کنم و بینهایت در مدیریت زمان و اینکه بتونام به تمامی سئوالاتی که بلد هستم پاسخ بدهم کمک کننده است.

  9. دفتر برنامه ریزی دارید ؟تکمیل این دفترچه کمکی به شما کرده است؟
  10.  بله از این دفتر استفاده می کنم و یکی از واجبا ت من دفتر برنامه ریزی است که کمک می کند ساعات مطالعاتی ام را مشخص کنم و تعادل درس خواندنم رعایت شود اگر دفتر برنامه ریزی نبود قطعا تست کار نمی کردمو طبق برنامه پیش نمی رفتم.

  11. اولویت شما کنکور اردیبهشت است یا کنکور تیر؟
  12. من سعی می کنم روی هر دو تمرکز کافی داشته باشم و برای هر دو بهترین تلاش های پایانی خودم را انجام دهم ولی کنکور اردیبهشت بیشتر جنبه آزمایشی برای من داشت تا خودم را با برطرف کردن نقص ها ، برای کنکور تیرماه آماده کنم.

  13. مطابق برنامه راهبردی درس می خوانید؟
  14. بله من با استفاده از برنامه راهبردی طبق بودجه بندی آزمون ها پیش می روم دفتر برنامه ام را طبق برنامه راهبردی در طی دو هفته برنامه ریزی می کنم در هفته اول تمام دورس را مطالعه می کنم و در هفته دوم فقط تست کار می کنم.

  15. پیوستگی در آزمون ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
  16. من همیشه و از اول دوست داشتم در همه جا بهترین باشم بهترین در مدرسه و بهترین در آزمون ها و اینکه همیشه سعی کردم بهترین خودم را ارائه دهم و درس ها را به بهترین نحو ممکن بخوانم همین امر باعث تشویق و پیشرفت و پیوستگی من در آزمون ها شده است.

  17. از کدام یک از کارنامه های جعبه ابزار کارنامه استفاده می کنید؟
  18.  از کارنامه اصلی روز آزمون. زیرا همه اطلاعات آزمون اعم از تعداد نرده ها و اشتباهاتم و تراز و رتبه در کنار هم قرار گرفته اند لذا دانش آموز می تواند در یک نگاه از وضعیت کلی خود در آزمون مد نظر اگاه شود و در صورت لزوم وضعیت آزمون های گوناگون را با هم مقایسه نماید.

  19. چه تصمیماتی برای بهتر شدن گرفتید؟
  20. سعی دارم با توجه با اعجاز اعداد کوچک روزانه به مقدار کمی هم که شده به ساعات مطالعه و تعداد تست هایم اضافه کنم و ازمون های بیشتری را حل کنم.
Menu