گفتگو با طهورا روندی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ از زمانی که ثبت نام کردم تصمیم داشتم در هیچ ازمونی غیبت نکنم جدا از اشنایی بیشتر باسوالات با انجام هر ازمون نسبت به کنکور امیدوار‌تر و همینطور به تسلط بی

گفتگو با طهورا روندی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی : طهورا روندی

پایه: دوازدهم تجربی

نام شهر و استان:استان کرمانشاه شهرستان کرمانشاه

شغل و تحصیلات مادر:لیسانس.خانه دار

شغل و تحصیلات پدر:دکتری.پزشک

میانگین تراز:7020

سال‌های حضور در کانون:از سال 1402

چند آزمون شرکت کرده است: 21 ازمون


 

مصاحبه‌گر :  الهام خلخالی


 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟
  2.  از زمانی که ثبت نام کردم تصمیم داشتم در هیچ ازمونی غیبت نکنم جدا از اشنایی بیشتر باسوالات با انجام هر ازمون نسبت به کنکور امیدوار تر و همینطور به تسلط بیشتری دست پیدا میکردم.

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟
  2. سعی من بر این بود که در نهایت آرامش به سوال ها جواب بدم و استرس باعث نشود که نتوانم تمرکز کنم همینطور سوالاتی را که از جواب انها مطمئن نبودم پاسخ نمیدادم.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟
  2.  برای ازمونهای اصلی آماده تر میشدم .

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ 
  2. زمان بین ازمون ها به من اجازه و مهلت استراحت کردن میداد و باعث خستگی و یا زدگی من نمیشد و با حضور در هر ازمون عملکرد من بهتر میشد.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟
  2.  خب طبیعتا با هربار شرکت نحوه ی تست زنی سرعت عملکرد و حتی نحوه ی جواب دادن سوالات بیشتر به دستم می امد و من میتوانستم هر بار اشکالات دفعات پیش را بررسی و تا جای ممکن انها را حل کنم که در نتیجه باعث بالا رفتن تراز من در ازمون های بعدی میشد.

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟
  2.  میتوان گفت به صورت کلی تاثیر مثبتی داشته است خصوصا در دقت و توجه من در سوالات و متن کتاب همینطور در نحوه ی پاسخ دادن من به سواات تاثیر بهتری نیز داشته است.

 

 مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟

 بله تا جای ممکن سعی میکنم خودم را به برنامه ی راهبردی کانون برسانم اگر موفق نشدم از سوالاتی که توانایی پاسخ دادن به انها را ندارم و نتوانسته ام ان درس ها را بخوانم پاسخ نمیدهم.در فاصله ی دو ازمون  بیشتر سعی من بر این بود که بتوانم خود را به برنامه برسانم و البته خوب خواندن و خوب فهمیدن ان موضوع برای من در اولویت قرار داشت.

 

 نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟

 به صورت کلی میتوانم بگویم در تمامی درس ها تقریبا عملکرد یکسانی دارم اما گاهی شاهد تفاوت زیادی در میان انها هستم به صورت کلی نقطه ی قوتم در دروس زیست و شیمی است که علاقه ی بیشتری به انها نسبت به سایرین دارم.نحوه ی خواندن برای من ابتدا با مطالعه ی کامل متن کتاب و در نهایت با تست زنی تمام میشد سعی من این بود که به جای صرفا حفظ کردن و به یاد داشتن موضوعات انها رو خوب درک  کنم و همینطور به خوبی انها را یاد بگیرم.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟
  2. بله من از دفتر برنامه ریزی استفاده میکنم و چیز های دیگری را نیز برای برنامه ریزی کردن مد نظر گرفته و از انها هم استفاده میکنم.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2.  ابتدا جواب های غلط خودم را نگاه میکنم و سوالاتی که در انها مشکل داشتم را بررسی میکنم سپس پاسخنامه را نگاه میکنم و با توجه به ان سعی میکنم اشکالات خود را متوجه بشوم سپس به سراغ  سوالاتی میروم که به انها پاسخی نداده ام و انها را بررسی میکنم سعی میکنم بار دیگر انها را حل کنم و با توجه به پاسخ نامه به انها پاسخ بدهم و مشکلات خود را حل کنم.

 



 


 

 

 

Menu