گفتگو با افشین فقانی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم هنر از سوادکوه

بله برنامه ریزی را طبق برنامه راهبردی انجام می‌دهم و برنامه‌های هر آزمون را به بخش‌های کوچکتر تقسیم می‌کنم و هر روز طبق برنامه مطالعه می‌کنم.

گفتگو با افشین فقانی؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم هنر از سوادکوه

نام و نام خانوادگی: افشین فقانی

پایه: دوازدهم  - هنر

نام شهر و استان: استان مازندران - سوادکوه

میانگین تراز: 6400

تعداد سال‌های حضور در کانون: 1 سال

تعداد کل آزمون ها: 20 آزمون


مصاحبه‌گر: علی عباسی


مهم ترین دلیل این پیشرفت را چه می دانید؟   

پیوستگی و دوره مرور و تکرار دروس.

 

آیا در آزمون‌های هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت می‌کنید؟ 

بله، شرکت می کنم. آزمون های هدف گذاری باعث می شود خودم را بسنجم و آن تست هایی که غلط پاسخ دادم یا سوالات یکه پاسخ ندادم در آن قسمت ها نقاط ضعفم را پیدا کنم و دوباره آن بخش هایی که خوب یاد نگرفتم تکرار کنم و همین باعث می شود مطالب بهتر در ذهنم تثبیت شود و یاد بگیرم.

 

مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می خوانید؟ 

بله برنامه ریزی را طبق برنامه راهبردی انجام می دهم و برنامه های هر آزمون را به بخش های کوچکتر تقسیم می کنم و هر روز طبق برنامه مطالعه می کنم.

 

  1. روش تان برای تحلیل آزمون ها چگونه است؟ 

همه سوالات را تحیل می کنم – بعضی موقع عا جدا از اون تحلیل کامل آزمون همراه با تشریحی دوباره سوال هایی که پاسخ ندادم یا غلط جواب دادم دوباره تکرار می کنم تا بهتر یاد بگیرم.

 

  1. به طور میانگین و در بازه های مختلف چند ساعت تست می زنید یا مساله حل می کنید و چند ساعت صرف مطالعه و رو خوانی می کنید؟

اول درسنامه ها را مطالعه می کنم و بعد از همان مطالب تست کار می کنم. و این اواخر بیشتر وقتم تسن کار می کنم و در بعضی از دروس تند خوانی می کنم و در درسنامه ها هم آنجایی که فکر می کنم با کیفیت مطالعه نکردم دوباره مرور و تکرار می کنم و نکات مهم و خلاصه نویسی هایی که داشتم را مطالعه می کنم.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟

بله دفتر برنامه ریزی دارم و این کار باعث می شود بهتر بتوانم وقتم را مدیریت کنم و طبق اولویت ها پیش برم.

 

  1. کدام یک از کتاب های کانون را استفاده می کنید؟

کتاب های سبز و آبی قلم چی کانون را دارم و مطالعه می کنم و این کتاب ها درسنامه و تست همراه با پاسخ تشریحی خوبی دارند و مطالبی زیادی را پوشش می دهند.

Menu