گفتگو با مرجان مسعودی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم هنر از تهران

من کتاب نوروزی قلمچی را تهیه کردم و از ازمون هایش که برای مرور بسیار خوب بود راضی بودم. کتاب‌های ابی تاریخ هنر و خلاقیت تصویری و نمایش هم جز منابع جدید من بودند.

گفتگو با مرجان مسعودی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم هنر از تهران

نام و نام خانوادگی: مرجان مسعودی

استان و شهر: تهران و تهران

مقطع: کنکور هنر


مصاحبه کننده: محبوبه احمدیه

 

چه برنامه ای برای دوران طلایی نوروز خود اجرا کردید؟

من برای ایام نوروزی سعی میکردم کتابهایی که از همه مهم تر بودند را چندین بار مرور روزانه داشته باشم و در کنار آن مرور کتاب های دیگر انجام میشد. مرور کتاب ها و نوشته هایی که در حاشیه ی کتابها نوشته بودم و البته دست نویس هایی که موقع درس خواندن می نوشتم هم به عنوان یک جزوه همراهم بود.

 

منابع شما برای دوران نوروز چه بود؟

من کتاب نوروزی قلمچی را تهیه کردم و از ازمون هایش که برای مرور بسیار خوب بود راضی بودم. کتاب های ابی تاریخ هنر و خلاقیت تصویری و نمایش هم جز منابع جدید من بودند.

 

برنامه تان برای امتحانات نهایی چیست؟ 

درحال حاضر تمام تمرکزم را روی امتحانات نهایی و صد البته نمرات امتحانات عمومی گذاشتم. از آنجایی که رشته ام نظری هست باید دیپلمم را بگیرم تا در کنکور هنر شرکت داشته باشم. ولی مرور های یکی دو ساعته را فراموش نکردم.

 

برنامه شما برای مابین کنکور اردیبهشت و تیر چیست؟ 

من در تمام روز های سال جدید، یعنی از عید به بعد که مدرسه نمیرفتم به صورت فشرده برای کنکور درس میخواندم که خودم را برای آن اماده کنم و موفق بودم.

 

 چه زمانی جمع بندی برای کنکور تیر را شروع میکنید و چه برنامه ای برایش دارید؟

من از کنکور اردیبهشت به بعد جمع بندی را به صورت جدی شروع کردم و صادقانه بگویم، کنکور اردیبهشت کاملا نگاه من را نسبت به کنکور روشن کرد و دیگر میدانستم باید چیکار کنم.

 

چندوقت یکبار تحلیل آزمونهای خود را مرور میکنید؟ 

هفته ای یک بار. دفترچه را دوباره مثل ازمون ها پیش روی خود می گذاشتم با این فرق که دلیل درست بودن یا نبودن هر گزینه را به صورت تشریحی مینویسم.


شما تصمیم گرفته اید برای کنکور اردیبهشت یا کنکور تیر تمرکز کنید؟لطفا علت این انتخاب را توضیح دهید.

اول کار من همش به کنکور اردیبهشت فکر میکردم که هدف اصلیم باشد. ولی وقتی کنکور اردیبهشت را دادم، از آن سرگردانی که برای مطالب داشتم در آمدم و فهمیدم باید چجوری عمل کنم. پس درحال حاضر به طور کامل برای کنکور تیر امادگی کسب میکنم.

Menu