تجربه‌ی مادران دراستفاده از مامک

پیش‌تر در ارتباط با تاثیر مامک مفصل صحبت شده است، در پست امروز میخواهیم از تجربه‌ای که مادران از کار کردن با مامک داشتند، صحبت کنیم.

تجربه‌ی مادران دراستفاده از مامک

پیش تر در ارتباط با تاثیر مامک مفصل صحبت شده است، در پست امروز می‌خواهیم از تجربه‌ای که مادران از کار کردن با مامک داشتند، صحبت کنیم. 

خانم بهمنی در جلسات نوروزی توانمندسازی مادران؛ به نکات جالبی در ارتباط با تجربه‌ی خود از کار کردن با مامک اشاره کردند، ایشان فرمودند که: روز اولی که وارد مامک شدم و بازی‌ها را شناختم برایم دنیای عجیبی بود. کودک من هیچوقت ارزیابی نشده بود به همین دلیل استرس زیادی داشتم، اما بعدها که با مامک بیش‌تر آشنا شدم، متوجه شدم که همه چیز طبق برنامه‌ریزی است و از توانمندی‌هایی که مانیسا باید در این سن بیاموزد، عقب نیستم. 

خانم بهمنی در ادامه از تاثیر مامک بر روی خودشان، برایمان گفتند: 

اوایل که وارد مامک شدم به دنبال نظم بودم، می‌خواستم جایی که مانیسا بازی می‌کند همیشه منظم باشد، و بازی‌های مامک گاهاً بی‌نظمی ایجاد می‌کرد، با خانم قلم‌چی صحبت کردم و روی خودم کار کردم که در بازی‌های فرزندم به دنبال نظم نباشم، تذکرها را گذاشتم برای بعد از بازی و به مرور زمان خود مانیسا متوجه شد و سعی می‌کرد خودش اسباب‌بازی‌ها را جمع کند. 

تاثیر دیگری که مامک روی من گذاشت این بود که جسارتم را بیش‌تر کرد، مثلا بچه‌ها فقط دایره و مربع را در این سن یاد می‌گیرند، من اشکال جدیدتر و حتی اشکال غیر هندسی را به مانیسا یاد دادم. 

در نهایت به گفته‌ی خانم بهمنی مامک هم برای خود ایشان و هم برای مانیسای عزیز، تغییر بزرگی بوده و باعث شده مادر و فرزند بیش‌تر از گذشته با یکدیگر ارتباط بگیرند.

برای شروع اشتراک ۱ ماهه‌ی رایگان کلیک کنید.


Menu