گفت و گو با شیدا مدبر قهرمان پیوستگی یازدهم ریاضی

با دفتر برنامه ریزی درس هایی که ضعیف بودم را توانستم به حد خوبی برسانم و بازه‌های زمانی مطالعاتی ام را متعادل قرار دهم.

گفت و گو با شیدا مدبر قهرمان پیوستگی یازدهم ریاضی

نام و نام خانوادگی: شیدا مدبر                      

مقطع و رشته: یازدهم ریاضی

نام شهر و استان: شهر تهران، استان تهران

شغل و تحصیلات پدر:حسابدار، ریاضی کامپیوتر

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار

مصاحبه‌گر : مهرسا تیموری

شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ فرد خاصی توصیه کرد؟ آیا فردی در خانواده شما عضو کانون بوده یا هست؟ چه نتیجه‌ای کسب کردند؟ 

من از طریق یکی از اعضای خانواده ام با کانون آشنا شدم، ایشان در آزمون ها شرکت می کردند و نتیجه خوبی کسب کردند و در حال حاضر در دانشگاه اصفهان در حال تحصیل هستند.

دستاورد شما از شرکت در آزمون‌های کانون چه بود؟ 

توانستم با نقطه ضعف ها و نقاط قوت ام آشنا شوم و نقاط قوت ام را تقویت و نقاط ضعف ام را به نقطه قوت ام تبدیل کنم، چون در ساعت های مطالعاتی ام بیشتر تشریحی کار می کردم معمولا نمی توانستم در آزمون نتیجه خوبی کسب کنم اما این آزمون ها باعث شد نقطه ضعف ام را متوجه شوم.

پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟

درس هایی که ضعیف بودم را توانستم به حد خوبی برسانم و بازه های زمانی مطالعاتی ام را متعادل قرار دهم و باعث شد در طول سال تحصیلی بیشتر تست بزنم و از مسیر کنکور دور نشوم.

مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می‌خوانید؟

 بله، زیرا بر این باور بودم که یک برنامه خوب می تواند باعث پیشرفتم شود. در برنامه راهبردی تمام مباحث به تعداد دفعات متعدد تکرار می شود و با این برنامه می توانم در درس ها پیشرفت چشم گیری پیدا کنم.

روش‌تان برای تحلیل آزمون‌ها چگونه است؟ آیا همه‌ی سؤالات را تحلیل می‌کنید یا فقط سؤالات غلط یا بدون پاسخ را بررسی می‌کنید؟ 

من اول به سراغ سوالات اشتباهم می رفتم تا نقض خود را در آن بیابم سپس به سراغ سوال هایی که حل نکرده بودم می رفتم و خودم را به چالش می کشیدم و البته سوال های درست ام را یک نگاه می کردم که اگر روش جدیدی گفته آن را یاد بگیرم.

دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟ 

به من کمک می کند تا وقت های تلف شده ام را جبران کنم و متوجه شوم چه قدر می توانم درس بخوانم و زمان مطالعه ام را افزایش دهم.

کدام یک از کتاب‌های کانون را استفاده می‌کنید؟ این کتاب‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ 

کتاب های آبی کانون سوال های سختی دارد، سوالات کنکور و آزمون های سال های قبل کانون را شامل می شود و این موضوع باعث می شود درصد پاسخگویی ام به سوالات آشنا افزایش پیدا کند.

Menu