گفتگو با ستایش اوسانی دانش آوز برتر دوازدهم انسانی

با تحلیل آزمون و بررسی تک تک سوالات با دام‌های آموزشی مختلف آشنا شدم و آمادگی با هرگونه سوالی را در خود ایجاد کردم.

گفتگو با ستایش اوسانی دانش آوز برتر دوازدهم انسانی

نام و نام خانوادگی :  ستایش اوسانی 

پایه : دوازدهم انسانی 

میانگین تراز : 6000

نام شهر و استان:  تهران،تهران

سال‌های حضور در کانون :  2 سال

شغل و تحصیلات پدر:  دیپلم آزاد

شغل و تحصیلات مادر :  دیپلم خانه دار

نام مدرسه :  مقداد 


مصاحبه کننده :سارا دمیرچی 



شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ از طریق تبلیغات رسانه ها ودوستان با کانون آشنا شدم و تحقیق کردم. 




چرا کانون را انتخاب کردید ؟ به دلیل آزمون های متوالی و دوهفته یکبار و سطح مناسب سوالات کانون به نسبت سایر آزمون های آزمایشی کانون را انتخاب کردم، سوالات کانون با سطح بالایی که دارد آمادگی با هرگونه سوالی را در آزمون سراسری ایجاد می‌کند. 




دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟  با تحلیل آزمون و بررسی تک تک سوالات با دام های آموزشی مختلف آشنا شدم و آمادگی با هرگونه سوالی را در خود ایجاد کردم. 




مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می خوانید؟ چگونه برنامه‌ریزی می‌کنید؟ بله، مطابق برنامه آزمون درس می‌خوانم و از طریق مشاور تحصیلی برنامه روزانه دریافت میکنم. 





نقطه قوت شما کدام درس است؟ روش مطالعه‌تان در آن درس چگونه است؟ نقطه قوت من در درس فلسفه و منطق و جامعه شناسی است و معمولا به نسبت دیگر درس ها درصد مناسب تری کسب میکنم. جامعه شناسی با مرور مکرر و تست بهترین راه تقویت این درس است، فلسفه درسی حفظی مفهمومی است و با دقت درسنامه کتاب تست و کتاب خوانده شود و هر تستی که زده میشود چه درست و چه غلط کاملا تحلیل شود و بهتر است در این درس مرور مکرر و کارآمد داشت و تست فراوان و تحلیل همه تست ها راهکار مناسب این درس است. 




نقش مادر و پدرتان در مسیر موفقیت تان را چگونه ارزیابی می کنید ؟ به طور کلی والدین نقش اساسی در این مسیر دارند و مهترین عواملی که والدین باید رعایت کنند ایجاد محیطی ساکت و آرام است و همچنین مراعات شرایط دانش آموز و پرهیز از هرگونه بحث و ایجاد اختلال برای دانش آموز. والدین من با ایجاد محیط مناسب و دور از مشغله ذهنی این شرایط را برای من فراهم کرده اند. 



دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیر درسی کرده است؟ بله، به طور کلی برنامه ریزی درست و دقیق اصل اساسی برای پیش بردن مسیر کنکور است و دفتر برنامه ریزی با طراحی مناسبی که دارد کمک خوبی برای کنترل برنامه ریزی است. 



کدام یک از کتاب های کانون را استفاده می کنید؟ این کتاب ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ کتاب های جمع بندی کانون و کتاب نوروز و کتاب زرد

این کتاب ها با تست های مناسب و جامعی که دارند آمادگی لازم را برای من ایجاد میکنند و علاوه بر آن آزمون های این کتاب ها شبیه ساز فوق العاده ای برای آزمون سراسری هستند. 



تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ روش شما برای تحلیل آزمون چگونه است؟ روزهایی که آزمون می دهم. ابتدا سوالات غلط و سپس سوالات نزده و بعد سوالات درست خود را با دقت تحلیل میکنم. 





تاکنون چه راهکارهایی را برای پیشرفت تحصیلی خود به کاربرده اید؟ افزایش ساعت مطالعه و همچنین بالا بردن تعداد تست بسیار موثر است و من به تدریج تعداد تست ها و ساعت مطالعه خود را افزایش دادم. 



مهم ترین ویژگی شما که باعث موفقیتان در کنکور می شود چیست ؟ اراده قوی و انگیزه بالا برای آینده و پیشرفت و تلاش مکرر مهم ترین ویژگی من برای موفقیت است. 




چه توصیه ای برای سایر دانش آموزان کنکوری دارید؟داشتن اراده قوی برای رفع اهمال کاری و همچنین تلاش مکرر بسیار مهم است، علاوه بر آن بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم شکست های کوچیک پله هایی برای موفقت ما است و باید از شکست ها درس گرفت تا نقطه‌ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنیم .

Menu