گفت و گو آرتین افرازی؛ قهرمان پیشرفت دهم تجربی

آشنایی از طریق هم مدرسه ای‌های سال نهم که برای قبولی مدارس در آزمون‌های کانون شرکت کردند و مدارس البرز و ..... قبول شدند.

گفت و گو آرتین افرازی؛ قهرمان پیشرفت دهم تجربی

نام و نام خانوادگی: آرتین افرازی

مقطع و رشته: دهم تجربی

نام شهر و استان: استان تهران،شهر تهران

شغل و تحصیلات مادر: لیسانس،خانه دار

شغل و تحصیلات پدر:لیسانس،هنرمند نقاش


1 – شما چگونه با کانون آشنا شدید؟

 آشنایی از طریق هم مدرسه ای های سال نهم که برای قبولی مدارس در آزمون های کانون شرکت کردند و مدارس البرز و ..... قبول شدند.


2- تا الان داخل چند آزمون اصلی و آزمون هدیه شرکت کردید؟

 35 آزمون اصلی


3- چرا این تعداد آزمون شرکت کردید؟ خسته نشدید؟ 

خیر. آنچنان وقتی از من گرفته نشد و به آزمون ها عادت کرده بودم و با آزمون ها مشکلی نداشتم و وقتی پیشرفتم رو میدیدم انگیزه‌ی خود بیشتر میشد.


4-دستاورد های شما از شرکت در آزمون های کانون چه بوده؟ 

من قبل از آزمون تست زنی بلد نبودم و بعد از شرکت در آزمون تازه نحوه تست زنی را یاد گرفتم و تکنیک های تست زنی را یاد گرفتم و سرعت تست زنی من بالاتر رفت و خیلی به زمانبندی کردن کمک کرد.


5- پیوستگی در آزمون ها چگونه باعث پیشرفت شما شده است؟

 اینکه در بازه 2 هفته یکبار خودم را محدود بکنم یک سری مطالب را یاد بگیرم و تست زنی انجام بدهم، باعث شد نتیجه خیلی خوبی داشته باشم و تمامی مطالب رو بصورت کنکوری یاد بگیرم.


6- آیا در آزمون های مشابه پارسال شرکت میکنید؟ اگر جوابتان بله هست هدفتان از شرکت چیست؟ 

بله باعث تمرین تست زنی من میشد و باعث تکرار چند باره مطالب برایم میشد و حتما هر دو هفته یکبار باعث میشد ازمون ها را شرکت کنم


7- کدام نقش آزمون های کانون برای شما کمک کننده تر بوده است؟ سنجشی،آموزشی یا برنامه ای؟ 

آموزشی بودن و سنجشی بودن آزمون ها بسیار به من کمک کردند که باعث میشد تمامی مطالب برای من دوره شوند و مانع فراموشی مطالب برای من میشد و باعث میشد سرعت تست زنی من افزایش یابد.


8-کدام یک از کتاب های کانون را پیشنهاد میکنید؟ 

این کتاب ها چه کمکی به شما کرده اند؟ کتاب های آبی زیرا هم تست زیاد و درسنامه خیلی خوبی دارند و باعث میشد نمونه سوال های زیادی برای آمادگی در آزمون ها را بزنم.


9-در کارنامه ابتدا به سراغ نمره کدام درس میروید و ایرادات خود را چگونه برطرف میکنید؟

 ابتدا میروم سراغ درصد زیست و ریاضی زیرا احساس تسلط بیشتری روی این دو درس دارم و برای من اهمیت دارد که درصد بالایی را در این دو درس کسب بکنم. ایراداتم هم با تحلیل درست آزمون و افزایش میزان تست زنی در آن مبحث برطرف میکنم.

Menu