روش مطالعه الناز پیری، قهرمان پیشرفت، در دروس شیمی و فیزیک

کلکسیون روش مطالعه الناز پیری، قهرمان پیشرفت، در دروس شیمی و فیزیک

روش مطالعه الناز پیری، قهرمان پیشرفت، در دروس شیمی و فیزیک

استان و شهر: تهران، شهر قدس

پایه و رشته: یازدهم ریاضی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4620

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 5827

پیشرفت تراز : 1208

سلام...

 من الناز پیری هستم قهرمان پیشرفت رشته ریاضی


 مطالعه را در مسیری پر فراز و نشیب از پایه ی دهم شروع کردم ... اولین شرط مهم برای من، فضا و جوی آرام برای مطالعه است. تمرکز داشتن برای من خیلی مهم بود زیرا نبود تمرکز موجب از یاد رفتن مطالب در ذهنم می شود . برای من فضای کتابخانه بهترین مکان برای درس خواندن است و اوایل ساعت مطالعه ام ۳ الی ۴ ساعت بود که با گذشت زمان بیشتر سعی می‌کردم که هر‌روز ۱۰ دقیقه بیشتر مطالعه کنم و به روزی ۶ تا ۷ ساعت رسیدم . برنامه ریزی در کارهایم موجب تسریع انجام آنها و آسان تر شدن می‌شد . در میان مطالعه مغز نیازمند استراحت کوتاهی است و به خودم استراحت های ۵ دقیقه ای می‌دادم . در درس شیمی و فیزیک پیشرفت خوبی داشتم .برای من کیفیت مطالعه خیلی مهم تر از کمیت آن است . 

در هنگام یادگیری دروس به نوعی باید درسنامه را قورت داد و اول تشریحی درس خواند. تمام شکل ها، نمودار ها ،مطالب حاشیه نویس شده کتاب و ... خیلی مهم هستند.

در بخش حل کردنی و محاسباتی شیمی باید گفت انقدر باید تست زیادی بزنیم که با دیدن مسائل و خواندنشان فرمول و راه حل آن سریع به ذهنمان برسد و تست زنی و تحلیل انها به همراه تشخیص نقاط ضعف وجبران آن در این بخش خیلی مهم هست . من برای تست های این دو درس از کتاب های آبی و سه سطحی استفاده میکنم و به دلیل جمع آوری تست های سال های اخیر و ....برای من مفید بوده اند.

و مهمترین مطلب مهم استمرار و تلاش هرروزه و تسلیم نشدن در راه رسیدن به هدف است.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید.(کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.


Menu