روش مطالعه سارینا خوش نژاد،قهرمان پیشرفت،در دروس شیمی و فیزیک

کلکسیون روش مطالعه:سارینا خوش نژاد،قهرمان پیشرفت،در دروس شیمی و فیزیک

روش مطالعه سارینا خوش نژاد،قهرمان پیشرفت،در دروس شیمی و فیزیک

استان و شهر: البرز، کرج

پایه و رشته: یازدهم ریاضی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4317

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6042

پیشرفت تراز : 1725

سلام...

 من سارینا خوش نژاد هستم تراز برتر رشته ریاضی فیزیک 

می‌خواهم تجربیات تحصیلیم را با شما درمیان بگذارم. امیدوارم بتوانم کمک کوچکی در جهت رشد شما دانش اموزان عزیز انجام داده باشم.

من در دو درس شیمی و فیزیک که نقطه ی قوتم است توانستم آن را حفظ کنم و در جهت رشد آن دو تلاش بیشتری کردم چرا که به آن دو درس علاقه داشتم و ادراکم را مدیون کلاس های فوق برنامه بودم. همانطور که در بحث قبل اشاره کردم بخاطر علاقه به این دو درس ساعت مطالعه ی بیشتری نسبت به دروس دیگر دارم و سعی میکنم با برنامه ریزی صحیح مشاورم دروسی که در آنها ضعف داشتم را به تعادل برسانم. یکی از روش هایی که باعث یادگیری و رفع نقاط ضعفم شد تیپ بندی و تفکیک مباحث است. یکی از دلایل پیشرفت من در تراز های ازمون تفکیک نوع درس خواندم بود، به این صورت که پس از خواندن و مرور درس مورد نظر سوالات تشریحی حل میکنم و برای تسلط بیشتر در تست زنی و همچنین بالا رفتن سرعت عملم تست های سه سطحی و آبی قلم چی را می‌زنم.

روش مطالعه سارینا خوش نژاد،قهرمان پیشرفت،در دروس شیمی و فیزیک

 استفاده از منابع خوبی مثل آبی قلم چی و سه سطحی به من کمک کردند که در ترازم پیشرفت چشم گیری داشته باشم و با زدن تست های آن بتوانم نقاط ضعفم را شناسایی و آنها را تبدیل به نقاط قوتم کنم تا اگر در آزمون ها به آن سوال ها برخوردم بتوانم به آن سوال ها پاسخ بدهم و  در آخر یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین چیزهایی ک باعث پیشرفت در ترازم شد هدف مشخص و انگیزه ای که داشتم بود. امیدوارم توانسته باشم به شما عزیزان کمک کرده باشم. با آرزوی موفقیت برای همگی.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید.(کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.

 

Menu