کلکسیون روش مطالعه: ارشیا عظیم لو، هندسه و حسابان

کلکسیون روش مطالعه قهرمانان پیشرفت: ارشیا عظیم لو، هندسه و حسابان

کلکسیون روش مطالعه: ارشیا عظیم لو، هندسه و حسابان

استان و شهر: تهران

پایه و رشته: یازدهم ریاضی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 5803

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6423

پیشرفت تراز : 620


سلام...

من ارشیا عظیم لو هستم تراز برتر رشته ریاضی 

بنده سعی می کردم که در ابتدا صرف نظر از تفکیک و میزان ساعت مطالعه مفاهیم و پایه دروس را به طور کامل یاد بگیرم به خصوص در درس هایی که می دانستم مفاهیم دشوارتری دارند و زمان بیشتری را صرف تست های یادگیری یا سوالات تشریحی می کردم.

در خصوص درس هندسه، بخاطر اینکه ابتدا به شدت از این درس میترسیدم و نحوه مطالعه غلطی در این درس داشتم و عجله داشتم که سریع به سراغ تست های کتاب کار بروم. بعد از مدتی نحوه درس خواندن را تغییر دادم که ابتدا تمرینات کتاب درسی و نکات کتاب کار را کامل مسلط میشدم و سپس با حل چند سوال نمونه و بارز از مبحث به سراغ تست های زماندار و کتاب سه سطحی رفتم که باعث شد با تست های جدید و قوی تر آشنا بشوم و با بازه زمانی مطالعه بین سه تا چهار و نیم ساعت درهفته به درصد بالایی برسم. 

در درس حسابان نحوه مطالعه متفاوتی دارم. در درس حسابان ابتدا تراز و درصد بسیار پایینی داشتم بخاطر اینکه روی مطالب پایه بیش از حد وقت می گذاشتم و از رسیدن به نکات مهم تستی غافل می ماندم و از طرفی وقت کافی به این درس بها نمی دادم.

از اواسط آبان کم کم شروع به افزایش مطالعه در این درس داشتم و سعی دارم زودتر با تست ها دست و پنجه نرم کنم و در تست های آموزشی نکات آموزشی کافی را بدست بیاورم و فقط نگاهی کلی به درسنامه داشتم که نکات و تیپ سوالات کلی تر برایم جا بیفتد. در اواخر هفته که وقت و انرژی بیشتری دارم صرف تست های قوی تر از سه سطحی و گرفتن چند آزمونک به صورت زماندار مطالب را به خوبی یاد بگیرم. 

از نظر ساعت مطالعه حوالی عید به بعد تقریبا هر روز در این درس مطالعه داشتم و حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت روزانه وقتم را صرف مطالعه میکردم که نهایت از تراز حدود پنج هزار به هفت هزار و سیصد در این درس رسیدم.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)


Menu