کلکسیون روش مطالعه؛ علیرضا نورانی نیا، دروس فیزیک و زیست

کلکسیون روش مطالعه قهرمانان پیشرفت: علیرضا نورانی نیا، دروس فیزیک و زیست

کلکسیون روش مطالعه؛ علیرضا نورانی نیا، دروس فیزیک و زیست

استان و شهر: سیستان و بلوچستان ، زابل

پایه و رشته: یازدهم تجربی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4504

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6462

پیشرفت تراز : 1958


سلام...

من علیرضا نورانی نیا هستم، تراز برتر رشته ی تجربی

آزمون های کانون قلم چی را ابتدا با نمره ی منفی شروع کردم و تقریبا همه ی دروس را منفی میزدم. احساس می‌کردم خیلی برایم سخت است و نمی‌توانم به سوالات آزمون ها، پاسخ درست بدهم. نمی‌دانستم باید چکار کنم، تا تراز و درصدم بهتر شود چندین آزمون را خیلی بد زدم ولی با این حال نا امید نشدم و به تلاشم ادامه دادم. خداروشکر با استفاده از جلسات هفتگی آقای قلم چی و مشاوره رتبه برتر ها توانستم رشد کنم. 

به لطف عزیزان کتاب فیزیک آبی کانون را به صورت هدیه دریافت کردم و فیزیک که یکی از نقاط ضعفم بود، به کمک کتاب کانون، به نقطه قوت تبدیل شد. من در هفته ۶ ساعت فیزیک تمرین کرده و روزانه ۳۰ تست میزنم. که توانستم به درصد قابل قبول برسم.


کلکسیون روش مطالعه؛ علیرضا نورانی نیا، دروس فیزیک و زیست


در خصوص مطالعه زیست شناسی لازم به ذکر است که این درس یکی از دروسی است. که بیشترین ضریب را در کنکور سراسری دارد. به همین دلیل مرور، تکرار و تست زیاد می‌تواند به ما در یادگیری بهتر این درس کمک کند. 

من معمولا اول صبح با زیست شروع میکنم. روزانه ۲ ساعت مرور و ۵۰ تست میزنم هنگام تست زدن مطالبی که یادگیری آنها برایم سخت است را یادداشت میکنم تا در زمانی که مرور خواهم داشت راحت تر مباحث را دوره کنم. البته ناگفته نماند که این کار خلاصه نویسی نیست و در واقع نکات تستی را که مشکل دارم یادداشت میکنم و به‌ نظرم برای درس زیست شناسی خلاصه نویسی معنا ندارد.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)


Menu