روش مطالعه حدیثه شادی، قهرمان پیشرفت، در دروس زیست و فیزیک

کلکسیون روش مطالعه قهرمانان پیشرفت: حدیثه شادی، دروس زیست و فیزیک

روش مطالعه حدیثه شادی، قهرمان پیشرفت، در دروس زیست و فیزیک

استان و شهر: خراسان رضوی، مشهد

پایه و رشته: یازدهم تجربی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4452

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6577

پیشرفت تراز : 2124


سلام... 

من حدیثه شادی هستم تراز برتر رشته تجربی

در آزمون ها دو درس زیست و فیزیک درصد های بالایی نسبت به بقیه دروس در سال یازدهم داشتم.

در تابستان یازدهم درصد شیمی نسبت به بقیه دروسم بیشتر بود گاهی اوقات حتی درصد های منفی در درس زیست و فیزیک داشتم بعد از چند آزمونی که تحلیل کردم دیدم که بعضی سوال ها از کتاب آبی کانون است. به همین منظور کتاب آبی زیست را تهیه کردم و با حل تست های مطابق با بودجه بندی هر آزمون رفته رفته درصد زیست در آزمون هایم بیشتر شد. علاوه بر اینها در کلاس های کانون برای درس های ریاضی و زیست ثبت نام کردم .

تعداد تست زیاد ، تحلیل آزمون ها و شرکت در کلاس های کانون خیلی به بیشتر شدن درصد زیست و فیزیک من در آزمون های کانون کمک کرد و الان نقطه قوت هایم در آزمون هستند.

 در درس زیست درک و فهم شکل ها برایم خیلی مهم است و نکات و تحلیل تست های مربوط به هر قسمت کتاب را در همان جا می‌نویسم.

در درس فیزیک تعداد تست زیاد باعث افزایش توانایی من در آزمون شد نکته های تستی برای حل سریع تست ها  خیلی به من کمک کرد .

البته که درس خواندن من به دو نوع تستی و تشریحی تقسیم میشوند . ولی بیشتر تمرکز من بر روی تست زدن و تحلیل تست ها و آزمون های کانون است زیرا در صورتی که حل تست زیاد باشد ناخودآگاه نکات و مفاهیم مهم دروس در ذهن من ثبت میشود.


روش مطالعه حدیثه شادی، قهرمان پیشرفت، در دروس زیست و فیزیک


میزان مطالعه من در درس فیزیک در تابستان روزی ۲ ساعت و در بازه مدرسه ۱ساعت و نیم است در این  زمان هم مطالعه و هم تست مبحث مطالعه شده را میزنم. برای درس زیست در تابستان روزی ۲ ساعت و نیم و در بازه مدرسه روزی ۲ ساعت مطالعه و تست زنی دارم 

اما باز هم نقاط ضعفی در این درس ها دارم که با مراجعه به فیلم های آموزشی و تست های آموزشی میتوانم آنها را برطرف کنم و بعد از درک کامل مبحث برای افزایش سرعتم در آزمون ها سراغ تست های زمان دار میروم.

در کنار این ها باید برای مدرسه هم مطالعه داشته باشم و از همین اول برنامه ای برای امتحانات نهایی داشته باشم. در این مواقع یک بار از روی متن کتاب می‌خوانم و سپس به سراغ تست ها میروم اما در تست جوابم چه غلط باشد چه صحیح به سراغ جواب تشریحی تست میروم و در یک زمان هم مطالعه تستی و هم تشریحی ام را پیش میبرم.


 دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)


Menu