روش مطالعه مانی نصیرفام، قهرمان پیشرفت، در دروس فیزیک و شیمی

کلکسیون روش مطالعه: مانی نصیرفام، قهرمان پیشرفت، در دروس فیزیک و شیمی

روش مطالعه مانی نصیرفام، قهرمان پیشرفت، در دروس فیزیک و شیمی

استان و شهر: آذربایجان شرقی، مراغه

پایه و رشته: یازدهم ریاضی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 5814

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6438

پیشرفت تراز : 624


سلام... 

من مانی نصیرفام هستم تراز برتر رشته ریاضی 

روش مطالعه بنده در درس فیزیک به این صورت است که ابتدا نگاهی به مطالب کتاب درسی می اندازم و تمرینات کتاب و تمرینات آخر فصل را به دقت بررسی می کنم. سپس به درسنامه دبیر فیزیک و سایر درسنامه ها مراجعه می کنم تا مطالعه کامل تر و پیشرفته تری داشته باشم. بعد از آن هم به تست زنی میپردازم. پس از آنکه تست زنی به بهترین شکل انجام شد، به بررسی سوالات می پردازم و اگر جایی به مشکل برخوردم به درسنامه رجوع می کنم و نکات ضعف را رفع می کنم سپس از آن قسمتی که اشکال داشتم تست های جدیدی می زنم تا بر آن مسلط شوم.

درس فیزیک در برنامه روزانه بنده حتما جای دارد و حدودا 2.5 ساعت به آن اختصاص می دهم.

در درس شیمی کتاب درسی منبع اصلی مطالعه بنده است به طوری که ابتدا کتاب درسی را به طور کامل تجزیه و تحلیل می کنم و نکات مهم را در جایی یادداشت می کنم. پس از تسلط بر مفاهیم برای حل مسائل به کتاب های کمک درسی مراجه می کنم. 

اگر در مفاهیم به مشکل بر خوردم ابتدا به کتاب درسی رجوع کرده و دوباره آن قسمت را به دقت مطالعه می کنم. در مسائل شیمی اگر متوجه شدم که زمان کم آوردم و نتوانستم همه سوالات را پاسخ دهم از آن مبحث تست های بیشتری کار می کنم تا سرعتم بیشتر شود.

درس شیمی هم در برنامه روزانه بنده جای دارد و 1.5 الی 2 ساعت در روز به آن اختصاص می دهم. 

برای درس شیمی در کنار مطالعه دروس به صورت تستی، سعی در حل به صورت تشریحی آنان هم دارم تا در امتحانات بتوانم سوال مربوطه را مطابق بارم بندی دقیق و مرتب بنویسم. 

بنده از کتاب های آبی کانون شیمی و فیزیک استفاده می کردم که هر دو آن ها دارای تست های استاندارد بودند.


 دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)
Menu