روش مطالعه افرا فتحی، قهرمان پیشرفت، در دروس ریاضی و زیست

کلکسیون روش مطالعه: افرا فتحی، قهرمان پیشرفت، در دو درس ریاضی و زیست

روش مطالعه افرا فتحی، قهرمان پیشرفت، در دروس ریاضی و زیست

استان و شهر: آذربایجان شرقی، تبریز

پایه و رشته: یازدهم تجربی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4447

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6786

پیشرفت تراز : 2339


سلام... 

من افرا فتحی کلاس یازدهم تراز برتر رشته علوم تجربی هستم.

بنده با عنایت به خداوند متعال از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ که بورسیه به کانون قلم چی شدم ، درس ریاضی را با علاقه و کمک گرفتن از کتاب های کمک درسی آبی قلم چی و کتاب سبز پرتکرار قلم چی با پشتکار و تلاش مضاعف ادامه دادم تا از تراز ۴۵۰۰ به تراز ۶۲۰۰ رسانده و خودم را مدیون کانون قلم چی می دانم .

روشی که اینجانب به کار بردم مسئله هایی را  که استاد ریاضی ام در کلاس تدریس می کرد بنده در منزل دوباره آنهارا از روی کتاب یا جزوه مرور می کردم حتی راه حل های جدیدی را خودم ابداع می کردم که جواب مسئله درست در می آمد.

لازم به ذکر است درس ریاضی از آن جمله دروسی است که باید مطالب آن روز را در همان روز مطالعه کرد زیرا یادگیری مولفه ی زمان بری می باشد و با تمرین و تکرار در ذهن دانش آموز تثبیت پیدا می کند. زدن تست های جدید دانش آموز را خلاق می کند ولی زدن تست های تکراری باعث تثبیت مطالب می شود و از موارد مهمی که در درس ریاضی بایستی مدنظر باشد این است که یادگیری هشتاد درصد در کلاس درس اتفاق بیفتد .

زمانی که برای مطالعه ی ریاضی می گذارم روزانه حدود دوساعت است البته به صورت مکرر!

درس زیست شناسی درس کتاب محوری می باشد یعنی تماما باید به متن کتاب و قید های موجود و تصاویر کتاب مسلط بود و اصولا این امر با یکی دوبار خواندن متن کتاب اتفاق نخواهد افتاد بلکه باید با زدن تست های مکرر عمل کرد. بهترین منبع برای زیست شناسی از نظر من متن خود کتاب درسی به اضافه ی تصویر نامه ی زیست شناسی قلم چی می باشد که برای تصویر درس عالی می باشند .

بنده درس زیست شناسی را روزانه تقریبا یک و نیم الی دو ساعت می خوانم، اما بیشتر وقت خود را صرف زدن تست های جدید زیست شناسی می کنم تا کاملا به تله و کلک های طراح کنکور واقف باشم.

به امید قبولی تمام داوطلبین عزیز


   دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3125 تماس بگیرید. یا از طریق  صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)


Menu