روش مطالعه امیرحسین ایوبیان در دروس فیزیک و حسابان

کلکسیون روش مطالعه امیرحسین ایوبیان در دروس فیزیک و حسابان

روش مطالعه امیرحسین ایوبیان در دروس فیزیک و حسابان

استان و شهر: اصفهان، نجف آباد

پایه و رشته: یازدهم ریاضی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 6901

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 7394

پیشرفت تراز : 492


سلام ...

من امیرحسین ایوبیان هستم تراز برتر رشته ریاضی


من معمولاً درس فیزیک را پس از آنکه معلم درس داد، همان روز در خانه میخوانم و با حل سوالات تشریحی تسلطم را روی آن درس و مبحث افزایش میدهم. پس از آن سوالات تستی را بدون در نظر گرفتن زمان حل میکنم و نقاط 

قوت و ضعفم را در آن مبحث مشخص میکنم. 

نقاط ضعفم را با مطالعه و حل تمرین های تشریحی بیشتر برطرف میکنم و پس از آنکه تسلط کافی روی آن مبحث پیدا کردم، در آخر هفته ها، تست های زمان دار را در برنامه خود قرار میدهم و آن مبحث را کامل میکنم. 

این برنامه حدوداً بین 3 تا 6 ساعت با توجه به درجه سختی هر مبحث طول میکشد.


در درس حسابان پس از تدریس معلم و حل کردن تمرین های کتاب، بیشتر تمرکزم را روی سوالات شتریحی میگذارم و سعی میکنم با حل سوالات به چند روش متفاوت، روی تمام روش های حل مسلط شوم تا بتوانم در سوالات 

آزمون با توجه به تنوع سوالاتی که میتوان در این درس طرح کرد، از روش مناسب استفاده کنم. این کار به شناخت نقاط ضعفم و برطرف کردن آنها کمک شایانی میکند. 

سپس در آخر هفته با حل سوالات تستی به ترتیب درجه سختی، آن مبحث را کامل می‌کنم. این برنامه برای هر مبحث حدود چهار تا شش ساعت طول میکشد.


 دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید) 


Menu