روش مطالعه مانیا ندرلو، قهرمان پیشرفت، در درس‌های زیست و شیمی

کلکسیون روش مطالعه: مانیا ندرلو، قهرمان پیشرفت ، در درس‌های زیست و شیمی

روش مطالعه مانیا ندرلو، قهرمان پیشرفت، در درس‌های زیست و شیمی

شهر و استان: زنجان

پایه و رشته: یازدهم تجربی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4241

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6714

پیشرفت تراز : 2473


سلام 

من مانيا ندرلو، تراز برتر رشته تجربی هستم 

در دروس تخصصی خود تلاش نمودم و توانستم با برنامه ريزی و زمان بندی درست افزايش تراز داشته باشم 

روش مطالعه من برای درس زيست اول پيش خوانی كتاب در حد ١٥ دقيقه و بعد درسنامه كتاب كمك اموزشی را مطالعه نمودم سپس نكات مهم درسنامه را در حاشيه كتاب درسی نوشتم. بعد از آن از كتاب كمك اموزشی تست اموزشی زدم و نكات مهم آن را وارد كتاب كردم. 

تست زماندار هم بسیار حائز اهمیت بود و همچنین براي زيست روزانه ٢:٣٠ زمان ميگذاشتم  

در این درس با زدن تست اموزشي و مرور نكات مهم كه وارد كتاب كردم نقايص خودم را برطرف كردم. همچنین نكات ريز شكل هاي كتاب و كتاب درسي در نوشتن سوالات تستی و تشريحی بسيار كمكم كرد. كتاب آبی كانون هم بسيار در تست زنی كمكم كرد  

براي درس شيمي ابتدا حفظيات كتاب را مطالعه كردم و تست اموزشي زدم و سپس بخش حليات شيمي را مطالعه كردم و تست اموزشي زدم و تست زماندار ان را از ازمون هاي قلم چي سال هاي گذشته ميزدم.

و براي درس شيمي یک روز در ميان در هفته ٢ ساعت مطالعه داشتم.

براي درس شيمي كتاب سه سطحي كانون بسيار كمكم كرد و براي سوالات تشريحي فلش كارت هايي كه براي حفظيات شيمي است خيلي موثر بود و خلاصه نويسي هايي كه حين مطالعه مينوشتم و براي حليات شيمي تست هاي اموزشي را با دقت كامل و مرحله به مرحله انجام ميدادم


 دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید) 


Menu