روش مطالعه ایلیا مرادی؛ قهرمان پیشرفت، در حسابان و فیزیک

کلکسیون روش مطالعه ایلیا مرادی؛ دروس حسابان و فیزیک.

روش مطالعه ایلیا مرادی؛ قهرمان پیشرفت، در حسابان و فیزیک

شهر: قائم شهر

پایه و رشته: یازدهم ریاضی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 5043

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 7342

پیشرفت تراز : 2300


سلام... 

من ایلیا مرادی هستم تراز برتر رشته ریاضی

من در دروس حسابان و فیزیک افزایش تراز قابل توجهی داشتم. 

شیوه مطالعاتی بنده در درس حسابان بدین شکل بود که همگام با آزمون های قلمچی درس حسابان را مطالعه میکردم و سوالات تستی متعددی از مباحث آزمون پیشرو حل میکردم و سوالات چالشی مبحث مورد نظر را به طور کامل تحلیل میکردم و چندین بار با روش های مختلف آنها را حل میکردم. 

هرچند که برای تسلط در درس دشواری مثل حسابان کتاب های قلمچی کمک بسیاری به بنده کرد که در این بین کتاب سه سطحی حسابان قلمچی نقش پر رنگی داشت بدین شکل که بنده با حل سوالات کتاب سه سطحی علاوه بر آشنایی با سوالات دشوار و دشوارتر میتوانستم از وضعیت دانش آموزان دیگر در مواجه با این سوالات آگاه بشم که کمک بسیاری به بنده کرد تا جایگاهم رو در میان دانش آموزان دیگر پیش‌بینی کنم.


روش مطالعه ایلیا مرادی؛ قهرمان پیشرفت، در حسابان و فیزیک


در درس فیزیک هم افزایش تراز و افزایش درصد زیادی داشتم که دلیل آن را حل سبک های مختلف تست در درس فیزیک و پیوستگی در مطالعات و آزمون ها میدانم. 

همینطور تسلط بر مفاهیم دروس فیزیک باعث شد تا سوالات تستی و تشریحی این درس برای من بسیار ساده شود که کتاب سه سطحی فیزیک قلمچی کمک بسیاری به بنده در درک عمیق مفاهیم فیزیک کرد و من را با سوالات پر چالش فیزیک آشنا کرد. 

برای انجام این شیوه مطالعاتی برای درس حسابان به طور میانگین ۳ الی ۴ ساعت و برای درس فیزیک هم ۳ الی ۴ ساعت زمان صرف کردم تا با استفاده از تست های متداول و تحلیل صبورانه سوالات نقاط ضعف خودم را پوشش بدهم و آنهارا به نقاط قوتم تبدیل کنم.


 دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)


Menu