محمد مهدی حمیدی رتبهی 6 هنر سهمیه 5درصد، دانشجوی رشته سینما دانشگاه هنر تهران
من به عنوان یک دانش آموز کنکوری دوران عید را یک دوران یا بهتر بگویم؛ فرصتی طلایی میدانستم، فرصتی که می تواند اثرات منفی یا مثبت بسیاری را بنا بر عملکرد دانشآموز داشته باشد. تمامی سعی من بر آن بود که بتوانم نهایت استفاده را از این آزمونها در فضای شبیه سازی شده که در برنامه ریزی خود قرار داده بودم، داشته باشم و آنها را تحلیل کنم. قبل از آزمون 7 فروردین در آزمونها به رتبهی مطلوبی که در ذهن داشتم نرسیده بودم. در دوران عید با تغییراتی در نوع تستزنی و چگونی تحلیل آنها و از همه مهمتر مرور آزمونهای پیشین در کنار مرور منابع، توانستم در آزمونهای بعد نتیجه مطلوبتری داشته باشم. در آزمون 7 فروردین به حد نصاب مطلوبی نسبت به آزمونهای پیشین خود رسیدم اما پیوستگی به برنامه و طرحهای برنامه را ادامه دادم و نتایج بهتری در آزمونهای بعدی داشتم. در پی کسب نتایج خوب در آزمونهای دوره طلایی سعی کردم در فروردین و اردیبهشت ماه در هفته سه یا چهار آزمون جامع و آزمونهای سراسری سالهای گذشته را تحلیل کنم و نسبت به قبل به آزمونهای کانون اهمیت دادم. به برنامه ریزی خود اعتماد داشتم و امیدم را از دست ندادم. در کنار شبیهسازی آزمونها، درسها را هم مرور میکردم. و در نهایت همین رویه را در دوران جمعبندی ادامه دادم.