برنامه و منابع دوران جمع بندی کنکور دی ماه هنر

جدول زیر مربوط به آزمون‌های دوران جمع بندی است که به شما کمک میکند هر سه روز یکبار یک کنکور از سال‌های گذشته را تمرین کنید و خود را بیازمایید. در دو روز و نیم باقیمانده می‌توانید با

برنامه و منابع دوران جمع بندی کنکور دی ماه هنر

دوران جمع بندی، آمادگی بیشتر برای کنکور دی ماه

سلام دوستان عزیز

جدول زیر مربوط به آزمون های دوران جمع بندی است که به شما کمک میکند هر سه روز یکبار یک کنکور از سال های گذشته را تمرین کنید و خود را بیازمایید. در دو روز و نیم باقیمانده می توانید با توجه به نتیجه آزمون، برنامه ریزی کنید که چه مباحثی را مرور کنید.

برنامه و منابع دوران جمع بندی کنکور دی ماه هنر

منبع اصلی این دوران کتاب های زرد 12 دوره و 2 دوره کنکور هنر است.

برای تمرین بیشتر در روزهای بین آزمون ها می توانید با توجه به فهرست کتاب های آبی مبحث مورد نظر  را تمرین کنید .

نکته اول: چون قبل از این درس های کنکور هنر 7 درس بود و الان این دروس به شکلی ترکیب شده‌اند بنابراین الویت اول پاسخ‌گویی درس‌های درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی و فیزیک و خلاقیت تصویری و تجسمی را پاسخ دهید( با همان زمان مشخص شده در کتاب) دوم به سراغ درس‌های خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی، خواص مواد و ترسیم فنی بروید. سعی کنید مباحثی که در این دروس مشترک با درک عمومی هنر  و درک عمومی ریاضی است را اول پاسخ دهید. در پاسخ‌نامه کتاب‌های زرد مباحث هر سوال و در صورت امکان آدرس آن آورده شده است پس به راحتی می‌توانید از کتاب زرد هنر ( 12 دوره و 2 دوره) استفاده کنید.

 ملاک اصلی شما برای سنجش همان سه درس اصلی باشد.

نکته دوم: با توجه اینکه کنکور هنر بعدازظهر برگزار می‌شود پیشنهاد می‌کنم شما هم برای آمادگی بیشتر آزمون‌های سه روز یکبار خود را بعداز ظهر از ساعت 15 شروع کنید. 

Menu