دوران جمع‌بندی هنر کنکور 1401

آزمون‌های برنامه‌ای به اتمام رسید. حال زمان آن است که تمام درس‌هایی که خوانده‌اید را دوره کنید و یا به قول کانون جمع‌بندی کنید. چه مواردی را باید در این ایام مد نظر داشته باشید؟

دوران جمع‌بندی هنر کنکور 1401

دوران جمع‌بندی هنر 1401

آزمون‌های برنامه‌ای به اتمام رسید. حال زمان آن است که تمام درس‌هایی که خوانده‌اید را دوره کنید و یا به قول کانون جمع‌بندی کنید.

چه مواردی را باید در این ایام مد نظر داشته باشید؟

به برنامه دوران جمع‌بندی (جدول زیر) توجه کنید. این برنامه به گونه‌ای تنظیم شده است که شما بتوانید با کمک حل تمرین و تست، بار دیگر اطلاعات خود را بازیابی کنید و برای همان تست‌هایی که تمرین کرده‌اید برنامه مطالعاتی داشته باشید. این روش کمک می‌کند ذهن شما در این ایام منظم‌تر عمل کند. 

دوران جمع‌بندی هنر کنکور 1401اسم این برنامه سه روز یکبار است. در یک روز، آزمون می‌دهید همانند کنکور(مثلا 1 خرداد کتاب زرد کنکورخارج کشور 95 اختصاصی و کنکور عمومی از کتاب عمومی)، در دو روز نیم باقی مانده هم در هر نیم روز دو درس را جایگزین کنید.

پیشنهاد در این است که یک درس عمومی و یک درس اختصاصی را در هر نیم‌روز بررسی کنید. چون درک عمومی هنر و خلاقیت تصویری مجموعه‌ای از تعداد کتاب‌ها است شما می توانید اولویت‌بندی کنید ، نکات مهم و یادداشت‌های خود را مطالعه نمایید. یا در هر نوبت کتابی را بخوانید که یادگیری در آن کتاب با یک دور خواندن کامل‌تر می‌شود. کتابی را که تابحال نخوانده‌اید را کنار بگذارید.
 

شرط‌های لازم برای دوران جمع بندی:

 1. قدرت تشخیص اولویت ها: کتاب های گروه هنر تعدادشان زیاد است پس درست اولویت بندی کنید به زیر گروه خود یا رشته ای که مد نظرتان است هم توجه داشته باشید. ببینید ضریب کدام درس برای شما بالاتر است. از عمومی ها غافل نشوید.

2. مدیریت منابع

3.  خانواده و محیط

4. امید ، انگیزه و تلاش

شرط دوم خوب امتحان دادن است براساس مواردی چون:

1- استفاده از تکنیک های تست زنی:   

* استفاده از زمان های نقصان

* تکنیک ضربدر و منفی

* تکنیک دو خودکار

* استراتژی بازگشت

 2  - تشخیص سوال های دشوار

منابعی که می تواند در این ایام به شما کمک کند:

سوال های عمومی را از سال 1395 تا 1399 از کتاب 20 مجموعه یوال عمومی رشته‌های ریاضی و تجربی می‌توانید استفاده کنید و سوال‌های عمومی کنکور هنر سال 1400 را هم برای دو آزمون 1400 بردارید.

پیشنهاد اول و اصلی ما برای شما در این دوران کتاب زرد هنر است زیرا به شما کمک می‌کند که با سوال‌های کنکور آشنایی بیشتر پیدا کنید و این‌ها سوال‌هایی هستند که تمام دانش‌آموزان با هر موقعیت تحصیلی که داشته‌اند کنکور داده و می‌توانید با توجه به درصدهای خود نمره‌ی تقریبی خود را در کنکور همان سال بدست آورید( به قسمت تا کنکور 1400 مراجعه کرده و کارنامه‌ی داوطلبان سال‌های گذشته را مشاهده نمایید)

پیشنهاد دوم در دوران طلایی نوروز کتابی را معرفی کردیم به نام کتاب نوروز که شامل 6 آزمون جمع‌بندی از مباحث پرتکرار کنکور و آزمون‌های کانون بود. اگر در ایم نوروز این کتاب را تمرین نکردید در دوران جمع بندی با توجه به مبحث می‌توانید تست خوانی و تمرین نمایید.

پیشنهاد سوم استفاده و مرور مجدد از آزمون‌های برنامه‌ای کانون که در یکسال گذشته آن‌ها را امتحان داده‌اید، مرور مجدد این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند اگر درسی را فراموش کرده اید یا از یادتان رفته که باید مرور شود دوباره بازخوانی می‌شود. پاسخ‌نامه‌های آزمون‌ها برای شما می‌تواند یک مجموعه‌ی کاربردی از خلاصه درس‌ها باشد. بخصوص که مباحث مربوط به منابع آزاد نیز وجود دارد.( آزمون ها خودشان یک کتاب هستند)

پیشنهاد چهارم خلاصه نکاتی که خودتان در طول سال و یا در زمان‌های مطالعه جمع‌اوری کرده‌اید.

پیشنهاد پنجم تست های نشاندار کتاب آبی

 پیشنهاد ششم دوره آلبوم عکس( تمام عکس های آزمون های کانون را یک بار دوره کنید)

پیشنهاد هفتم نگاهی کوتاه به خلاصه‌ها و نکته‌هایی که در سایت کانون صفحه مقطع هنر و یا کانال تلگرام هنر قرار گرفته است.

kanoonir_honar @ تلگرام هنر        

  honarkanoon @ اینستاگرام هنر       

Menu