در روز جلسه آزمون جمعه 21 آبان ، بعد از برگزاری آزمون، برای دانش آموزان و اولیا دانش آموزان کانونی و دبیران و پشتیبانان ، 4جلسه یک ساعته به صورت گروه محور مخصوص دبستان و متوسطه 1، دهم و یازدهم و دوازدهمی های تجربی، ریاضی و انسانی در محیط اسکای روم (غیر حضوری) برگزار شد.
موضوع های جلسه:
مقاله آقای قلم چی: پاسخ کاظم قلم چی به شش سوال مهم دانش آموزان
و چند موضوع دیگر....
در قسمت زیر کامنت های منتخب دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، ریاضی و انسانی از آن چه در جلسه یاد گرفتند، آورده شده است.
فاطمه میرزائی:
دور اول یادگیری مبنای اصلیه. به همراه تست اموزشی. در دور دوم چون یادگیری خوب بوده هرچی تست زیاد زده بشه تسلط روی آزمون زدن افزایش پیدا میکنه.
زهرا ملا:
من اویل سال زیاد بی دقتی داشتم اونها رو توی یک برگه نوشتم و جلو میزم چسبوندم ولی الان حواسم هست و بی دقتی هام رو انجام نمی دنم اشتباهاتم رو هم کنار نکات اون مبحث یادداشت میکنم.
هستی زمانی نژاد:
با ازمون بیشتر دادن میتونیم مشکل توهم یادگیری و فراموشی رو حل کنیم
زهرا صالحی:
جمع بندی من این است که بررسی دفترچه از خود آزمون مهم تر است.
زهرا سیفی:
من توی آزمون های هدف گذاری و آزمون مشابه پارسال شرکت کردم و در ادامه هم شرکت میکنم واقعا کار آمد هستش و به حل آزمون اصلی خیلی کمک میکنه
امیرحسین نیک روش. امام صادق:
تست زدن برای من خیلی فایده داره. من حدودا ۶۰درصد مطالب رو از تست یاد میگیرم
روژان دلایی میلان:
بله من پیشخوانی همیشه داشتم تا دهم از سوم تا دهم پیشخوانی میکردم وخودم میخواندم بدون کمک گرفتن از کسی
مهدی غریبی:
اینکه اشتباهات ما دوستمون هستن برای مسلط شدنمون باید تکرار و تمرین زیاد کرد
حمید ابناوی:
یاد گرفتم همین الآن برم آزمون رو از امروز تحلیل کنم و اشتباهاتمو بگیرم
فرزادپوراسماعیل:
روی تراز هدف گذاری نکنیم ، غلط ها را یاداشت و بررسی شود
محمد فیض الهی:
یاد گرفتم که اولا مشکلاتم چیست و چطوری بتونم مشکلاتم را حل کنم
زهـراڪریمی:
تحلیل آزمون مهـم تر از خود آزمون است
Mohammad:
من وسواس فکری دارم یعنی مطلبو یاد میگیرم اما همش بازخانی میکنم
فاطمه دهقانیان:
من امسال زیست رو قبل از تدریس دبیر حتما پیش خوانی میکنم و خیلی تاثیر داشته روی یادگیری
نرجس فرهادی:
قبل از خوندن مطالب تست بزنم و مطالب رو بازیابی کنم
دانش آموز مهمان:
نوشتن اشتباهات و بی دقتیها عالی ترین نقطه بود
اعظم برجی:
اشتباهاتم را در دفتر مینویسم و بی دقتی هایم راهم در یک دفتر دیگر مینویسم
کیمیا بیات:
دلیل بی دقتی ها و اشتباهاتم رو از هم جدا میکنم ومینویسم
سحر زارع:
تفاوت اشتباهات و بی دقتی رو اجرا میکنم و شروع کردن درس با تست
آيدا رشيدى:
هرچه بيشتر بخونى و تست بيشتر كار كنى آزمون برايت آسون
Sarah Mollayie:
راجع به اتفاقات گذشته غصه نخوریم ، فقط ازشون درس بگیریم ، ایستگاه جبرانی داریم و امکانات زیادی برای پیشرفت داریم و میتونیم ازشون استفاده کنیم
الهه خالدی:
میزان تمرکز م رو بالا می برم و به اشتباهاتم بیشتر عشق می ورزم
فاطمه شاکر:
راجع به بی دقّتی ها آموختیم که نباید سرزنش دیگران ما را مایوس کند. و اگر بودجه بندی را نرسیدیم ناراحت نباشیم ایستگاه های جبرانی داریم.
نرگس:
زیاد درس بخونیم ، از اشتباهتمان درس بگیریم ، از اشتباهاتمان نترسیم
فائزه کوچکی:
1-با امکانت آشنا شدم 2- فهمیدم با اشتباهات زیادم چه کار کنم 3- فهمیدم با توهم فراموشی تو اکثر درسها و توهم تسلط تو زبان چکار کنم
گلنار برین:
منیاد گرفتم چطور با اشتباهات درست کنم و اینکه یاد گرفتم چه چیزی باعث میشه پیشرفت نکنم تو آزمون ها
بهاره تیموری:
اشتباهات من دوست من هستند،من فرصت جبران دارم،یادگیری ناقص در آینده مفید واقع میشه با رجوع به کتاب
محمدرضا فخری:
وقتی که از درسها عقب موندیم از اون درس تست نزنیم چون ازمون ها بصورت پوششی هست
شادی جهان آرای:
متوجه شدم که تو آزمون بیشتر از تراز به درصدهام توجه کنم تلاش کنم اول درصدهامو ببرم بالا بعد ترازم
امیرحسین صفری:
تو این جلسات یاد گرفتم ک چگونه یاد بگیرم چگونه تستهای اشتباهمو تبدیل به فرصت بکنم
النا غضنفری:
من زبان المانی رو خودم از اپلیکیشن ها یاد گرفتم و ورد رو هم از فیلم های اموزشی اینترنت و درسی رو که معلم می خواد بده رو پیش خوانی میکنم
هاوژین فتحب:
آنچه از جلسه امروز یاد گرفتم این بود که اشتباهمو خیلی دوست داشته باشم و به نقطه اوجم برسم. ❤