کامنت‌های دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم در جلسه‌ی 21 آبان

در قسمت زیر کامنت‌های منتخب دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، ریاضی و انسانی از آن چه در جلسه یاد گرفتند، آورده شده است.

کامنت‌های دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم در جلسه‌ی 21 آبان

در روز جلسه آزمون جمعه 21 آبان ،  بعد از برگزاری آزمون،‌ برای دانش آموزان و اولیا دانش آموزان کانونی و دبیران و پشتیبانان ،‌ 4جلسه یک ساعته به صورت گروه محور مخصوص دبستان و متوسطه 1، دهم و یازدهم و دوازدهمی های تجربی، ریاضی و انسانی در محیط اسکای روم (غیر حضوری) برگزار شد.

 

موضوع های جلسه:

مقاله آقای قلم چی: پاسخ کاظم قلم چی به شش سوال مهم دانش آموزان

و چند موضوع دیگر....


در قسمت زیر کامنت های منتخب  دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، ریاضی و انسانی   از آن چه در جلسه یاد گرفتند،  آورده شده است.

 

فاطمه میرزائی: 

دور اول یادگیری مبنای اصلیه. به همراه تست اموزشی. در دور دوم چون یادگیری خوب بوده هرچی تست زیاد زده بشه تسلط روی آزمون زدن افزایش پیدا میکنه.

زهرا ملا: 

 من اویل سال زیاد بی دقتی داشتم اونها رو توی یک برگه نوشتم و جلو میزم چسبوندم ولی الان حواسم هست و بی دقتی هام رو انجام نمی دنم اشتباهاتم رو هم کنار نکات اون مبحث یادداشت می­کنم.

هستی زمانی نژاد: 

با ازمون بیشتر دادن میتونیم مشکل توهم یادگیری و فراموشی رو حل کنیم

زهرا صالحی: 

جمع بندی من این است که بررسی دفترچه از خود  آزمون مهم تر است.

زهرا سیفی: 

من توی آزمون های هدف گذاری و آزمون مشابه پارسال  شرکت کردم و در ادامه هم شرکت میکنم واقعا کار آمد هستش و به حل آزمون اصلی خیلی کمک میکنه

امیرحسین نیک روش. امام صادق: 

تست زدن برای من خیلی فایده داره. من حدودا ۶۰درصد مطالب رو از تست یاد میگیرم

روژان دلایی میلان: 

بله من پیشخوانی همیشه داشتم تا دهم از سوم تا دهم پیشخوانی میکردم وخودم می‌خواندم بدون کمک گرفتن از کسی

 مهدی غریبی: 

اینکه اشتباهات ما دوستمون هستن برای مسلط شدنمون باید تکرار و تمرین زیاد کرد

حمید ابناوی: 

یاد گرفتم همین الآن برم آزمون رو از امروز تحلیل کنم و اشتباهاتمو بگیرم

فرزادپوراسماعیل: 

روی تراز هدف گذاری نکنیم ، غلط ها را یاداشت و بررسی شود

محمد فیض الهی: 

یاد گرفتم که اولا مشکلاتم چیست و چطوری بتونم مشکلاتم را حل کنم

زهـراڪریمی: 

تحلیل آزمون مهـم تر از خود آزمون است

Mohammad: 

من وسواس فکری دارم یعنی مطلبو یاد میگیرم اما همش بازخانی میکنم

 فاطمه دهقانیان: 

من امسال زیست رو قبل از تدریس دبیر حتما پیش خوانی میکنم و خیلی تاثیر داشته روی یادگیری

نرجس فرهادی: 

قبل از خوندن مطالب تست بزنم و مطالب رو بازیابی کنم

دانش آموز مهمان:

نوشتن اشتباهات و بی دقتیها عالی ترین نقطه بود

اعظم برجی: 

اشتباهاتم را در دفتر مینویسم و بی دقتی هایم راهم در یک دفتر دیگر مینویسم

کیمیا بیات: 

دلیل بی دقتی ها و اشتباهاتم رو از هم جدا میکنم ومینویسم

سحر زارع: 

تفاوت اشتباهات و بی دقتی رو اجرا میکنم و شروع کردن درس با تست

آيدا رشيدى: 

هرچه بيشتر بخونى و تست بيشتر كار كنى آزمون برايت آسون

 Sarah Mollayie: 

راجع به اتفاقات گذشته غصه نخوریم ، فقط ازشون درس بگیریم ، ایستگاه جبرانی داریم و امکانات زیادی برای پیشرفت داریم و میتونیم ازشون استفاده کنیم

الهه خالدی: 

میزان تمرکز م رو بالا می برم و به اشتباهاتم بیشتر عشق می ورزم

فاطمه شاکر: 

راجع به بی دقّتی ها آموختیم که نباید سرزنش دیگران ما را مایوس کند. و اگر بودجه بندی را نرسیدیم ناراحت نباشیم ایستگاه های جبرانی داریم.

نرگس: 

زیاد درس بخونیم ، از اشتباهتمان درس بگیریم ، از اشتباهاتمان نترسیم

فائزه کوچکی: 

1-با امکانت آشنا شدم 2- فهمیدم با اشتباهات زیادم چه کار کنم  3- فهمیدم با توهم فراموشی تو اکثر درسها و توهم تسلط تو زبان چکار کنم

گلنار برین: 

من‌یاد گرفتم چطور با اشتباهات درست کنم و اینکه یاد گرفتم  چه چیزی باعث میشه پیشرفت نکنم تو آزمون ها

بهاره تیموری: 

اشتباهات من دوست من هستند،من فرصت جبران دارم،یادگیری ناقص در آینده مفید واقع میشه با رجوع به کتاب

 محمدرضا فخری: 

وقتی که از درسها عقب موندیم از اون درس تست نزنیم چون ازمون ها بصورت پوششی هست

شادی جهان آرای: 

متوجه شدم که تو آزمون بیشتر از تراز به درصدهام توجه کنم تلاش کنم اول درصدهامو ببرم بالا بعد ترازم

امیرحسین صفری: 

تو این جلسات یاد گرفتم ک چگونه یاد بگیرم چگونه تستهای اشتباهمو تبدیل به فرصت بکنم

 النا غضنفری: 

من زبان المانی رو خودم از اپلیکیشن ها یاد گرفتم و ورد رو هم از فیلم های اموزشی اینترنت و درسی رو که معلم می خواد بده رو پیش خوانی میکنم

هاوژین فتحب: 

آنچه از جلسه امروز یاد گرفتم این بود که اشتباهمو خیلی دوست داشته باشم و به نقطه اوجم برسم. ❤

 

Menu