نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم تجربی

نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم تجربی را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم تجربی

5 موضوع مهم آزمون 26 دی یازدهم تجربی

۱. این آزمون از پروژ‌ه‌ی چهارم (آزمون‌های ویژه) است. موضوع قابل‌توجه، پرداختن به مباحث پایانی نیم‌سال اول در این آزمون است. در این آزمون به‌اندازه‌ی یک‌هشتم نسبت به آزمون قبلی، 28 آذر، پیشروی داریم. کل مباحث نیم‌سال اول در آزمون بعدی بررسی می‌شود. با توجه به تمام‌شدن امتحان‌های نیم‌سال اول در مدارس، پروژه‌ی چهارم از اهمیت فراوانی برخوردار است.

۲. کتاب‌های سه‌سطحی کاملاً مناسب این ایام (روزهای بعد از تمام‌شدن امتحانات مدارس) است. سؤال‌های استاندارد این کتاب‌ها در سه سطح دسته‌بندی شده‌اند و با توجه به پاسخ‌های کاملاً تشریحی که دارند، باعث می‌شوند دانش‌آموزان به مباحث مسلط ‌شوند.

۳. آزمون 26 دی، یک ایستگاه جبرانی برای آزمون‌های 14 آذر و 28 آذر است. بنابراین مهم است تحلیل‌هایی را که برای آن دو آزمون انجام داده‌اید، در این فرصت بررسی کنید و در این آزمون به موفقیت برسید. تحلیل آزمون از جمله وظایف مهم شما بعد از برگزاری آزمون است.

۴. درس‌های آشنا در آزمون 26 دی، درس‌های دین‌وزندگی و ریاضی 2 هستند. در این درس‌ها می‌توانید نتایج حاصل از سؤال‌های طراحی را با سؤال‌های آشنا مقایسه کرده و تحلیل درستی از وضعیت درسی خود در آن مباحث داشته باشید.

۵. در تاریخ‌های 5 دی و 12 دی، به‌منظور آمادگی دانش‌آموزان در امتحانات مدارس و بعد از آن، دو آزمون هدیه (رایگان) برگزار می‌شود. سؤال‌های هر درس از این دو آزمون، شامل دو سطح 1 (آمادگی برای امتحانات) و سطح 2 (تسلط بر مباحث درسی) است. بعد از امتحان می‌توانید نتایج حاصل از این دو سطح را مقایسه و تحلیل کنید.

می‌توانید برنامه‌ی راهبردی آزمون‌های سال یازدهم تجربی را از سایت کانون به آدرس www.kanoon.ir دریافت کنید.

مهدی ملارمضانی، مدیر گروه آزمون یازدهم تجربی کانون


Menu