نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم ریاضی

نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم ریاضی را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم ریاضی

نکاتی درباره‌ی آزمون 26 دی یازدهم ریاضی

1. در این آزمون نیمه‌ی دوم مباحث نیم‌سال اول، پرسیده می‌شود.

2. سه‌هشتم از مباحث نیم‌سال اول، با آزمون قبل مشترک است و به‌اندازه‌ی یک‌چهارم از مباحث نیم‌سال اول پیشروی جدید خواهید داشت. از آنجا که ممکن است دانش‌آموزان روي مباحث انتهایی نیم‌سال اول تمرکز نکرده باشند و در خلال مطالعۀ بخش‌هاي قبلی نیم‌سال اول به این مباحث کم‌توجهی کرده باشند، در این آزمون صرفاً مباحث نیمه‌ی دوم را مطرح می‌کنیم.

3. غیر از سه درس آمار و احتمال که 10سؤالی است، در مابقی درس‌ها 20 سؤال از هر درس خواهیم داشت. دقت کنید که در درس هندسه و دین‌وزندگی 10 سؤال آشنا خواهید داشت. پس سعی کنید روی مباحث این آزمون در کتاب آبی کاملاً مسلط باشید.

4. در این آزمون مهم‌ترین درس‌ها، حسابان و هندسه است. در درس حسابان، تسلط روی مبحث تابع، با تمرین فراوان حاصل می‌شود. سعی کنید از این مبحث، زیاد تست حل کنید. در درس هندسه، روی همه‌ی تمرین‌ها، کاردرکلاس‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی کاملاً مسلط باشید. اگر در هندسه ضعیف هستید، قبل از تمرین کتاب آبی، ابتدا روی کتاب پرتکرار مسلط شوید.

5. توصیه می‌کنم حتماً در آزمون هدف‌گذاری 18 دی شرکت کنید و آزمون غیرحضوری 28 آذر را حل و بررسی کنید. سطح دشواری سؤال‌های آزمون 26 دی، بسیار شبیه این دو آزمون است. علاوه بر این، در روزهای 5 و 12 دی، دو آزمون رایگان با هدف آمادگی برای آزمون‌های پایان نیم‌سال اول در نظر گرفته‌ایم. توصیه می‌کنم حتماً در آن‌ها شرکت کنید. این دو آزمون طراحی دقیق و حساب‌شده‌ای دارند. عبارت «ثبت‌نام در آزمون‌های هدیه (رایگان) ویژه جمع‌بندی و امتحانات» را در سایت کانون جست‌وجو کنید و حتماً مقاله‌ای از آقای قلم‌چی با همان عنوان را بخوانید.

حسین حاجیلو، مدیر گروه آزمون یازدهم ریاضی کانون


Menu