نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم انسانی

نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم انسانی را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی یازدهم انسانی

نکات مهم آزمون 26 دی یازدهم انسانی

1. پیشروی آزمون: مطابق جدول، در آزمون 26 دی در همه‌ی درس‌ها به‌اندازه‌ی چهارهشتم نیم‌سال اول، پیشروی خواهید داشت.

* نکته‌ی 2: در این آزمون از هر 10 سؤال در هر درس، 2 سؤال مربوط به پیشروی جدید است و 8 سؤال از مباحثی خواهد بود که در آزمون‌های قبل مطالعه کردید. پس چنانچه به مبحث جدید نرسیدید، نگران نباشید. این مبحث یک بار دیگر در آزمون 10 بهمن مرور و دوره می‌شود.* نکته‌ی 1: این آزمون اولين آزمون از پروژه‌ی «4» با عنوان آزمون‌های ویژه است.

* نکته‌ی 3: در این آزمون دو درس عربی زبان قرآن و فلسفه سؤالات آشنا خواهند داشت؛ یعنی در کنار سؤالات طراحی‌شده‌ی جدید، یک مجموعه‌سؤال شناسنامه‌دار از کنکورهای سراسری و آزمون‌های کانون از کتاب جامع پیمانه‌ای نیز خواهید داشت. با خواندن و مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید به‌راحتی به سؤالات این بخش پاسخ دهید.

* نکته‌ی 4: در این آزمون باید به 170 سؤال در 165 دقیقه پاسخ بدهید.

* نکته‌ی 5: می‌توانید برنامه‌ی راهبردی آزمون‌های سال یازدهم انسانی را از سایت کانون به آدرس www.kanoon.ir  دریافت کنید.

2. روان‌شناسی یکی از درس‌های مهم: همان طور که می‌دانید، این درس جزو درس‌هایی است که به‌تنهایی 20 سؤال را در کنکور به خود اختصاص می‌دهد و می‌توانید با مطالعه‌ی دقیق این درس تک‌کتابی 11درصد از حجم سؤالات کنکور را از آن خود کنید.

آیا می‌دانید از مبحث این آزمون در کنکور 99 چند سؤال مطرح شده است؟ 9 سؤال از 20 سؤال کنکور 99 به مبحث این آزمون مربوط بود.

3. آزمون هدف‌گذاری: برای اینکه خود را برای مبحث این آزمون آماده کنید، در آزمون هدف‌گذاری روز پنج‌شنبه‌ی 18 دی که مرتبط با بودجه‌بندی این آزمون است، شرکت کنید و در 5 درس اصلی این آزمون (ریاضی، علوم و فنون ادبی، جامعه‌شناسی، فلسفه، روان‌شناسی) خود را محک بزنید و در این درس‌ها به رتبه و تراز دلخواهتان دست پیدا کنید.

4. منبع مطالعاتی این دوران: با توجه به اینکه زمان امتحانات را پیش رو دارید، می‌توانید برای آشنایی با نمونه‌سؤالات مدارس از کتاب‌های جامع استفاده کنید. و شما یازدهمی‌ها ممکن است به دنبال منبع مفید دیگری باشید که توصیه می‌کنم کتاب «جمع‌بندی دروس پایه‌ی دهم و یازدهم انسانی» را نیز تهیه کنید و تست‌های بیشتری را تمرین کنید.

خبر مهم:

5. دو آزمون هدیه: در تاریخ 5 و 12دی دو آزمون هدیه خواهید داشت. مباحث کل نیم‌سال اول شامل درس‌های عمومی و اختصاصی را آزمون می‌دهید. دارای دو مجموعه‌سؤال با سطح 1 و سطح 2 است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید در سایت کانون مطلب «نمونه‌سؤال آزمون‌های هدیه‌ی 5 و 12دی 99» را جست‌وجو کنید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

پیشنهاد می‌کنم در این دو آزمون خاص و ویژه حتماً شرکت کنید.

لیلا فیروزی، مدیر گروه آزمون یازدهم انسانی کانون

Menu