نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم انسانی

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم انسانی را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم انسانی

۷ نکتة مهم درباره‌ی آزمون 26 دی دهم انسانی

1. پیشروی آزمون: مطابق جدول، در آزمون 26 دی در همه‌ی درس‌ها به‌اندازه‌ی چهارهشتم نیم‌سال اول، پیشروی خواهید داشت.

* نکته‌ی 2: در این آزمون از هر 10 سؤال در هر درس، 2 سؤال مربوط به پیشروی جدید است و 8 سؤال از مباحثی خواهد بود که در آزمون‌های قبل مطالعه کردید. پس چنانچه به مبحث جدید نرسیدید، نگران نباشید. این مبحث یک بار دیگر در آزمون 10 بهمن مرور و دوره می‌شود.* نکته‌ی 1: این آزمون اولين آزمون از پروژه‌ی «4» با عنوان آزمون‌های ویژه است.

2. سؤالات آشنا: در این آزمون دو درس زبان انگلیسی و منطق سؤالات آشنا خواهند داشت. توصیه می‌شود سری به کتاب‌های جامع بزنید و مباحث این آزمون را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید به سؤالات این قسمت پاسخ دهید.

3. تعداد سؤال: در این آزمون باید 170 سؤال را در 165 دقیقه زمان پاسخ دهید.

4. جامعه‌شناسی یکی از درس‌های مهم:‌ این درس یکی از درس‌های مفهومی است که در کنکور به‌صورت ترکیبی و با مثال‌های متنوع و حتی ترکیب با مقطع یازدهم سؤال داده می‌شود و ازطرفی دارای سؤال‌هایی با گزینه‌های طولانی و چندقسمتی است. توصیه می‌شود سری به تیپ‌های مختلف سؤال‌های کنکور در کتاب‌های جامع بزنید. مبحث این آزمون در کنکور 4 سؤال ترکیبی و چندقسمتی را به خود اختصاص می‌دهد. سعی کنید مطالب هر آزمون را به آزمون بعدی واگذار نکنید و در هر آزمون مطالب آن آزمون را مرور و جمع‌بندی کنید.

۵. آزمون هدف‌گذاری: برای اینکه خود را برای مبحث این آزمون آماده کنید، در آزمون هدف‌گذاری روز پنج‌شنبه‌ی 18 دی که مرتبط با بودجه‌بندی این آزمون است، شرکت کنید و خود را در درس‌های اصلی این آزمون (ریاضی، علوم و فنون ادبی، منطق، اقتصاد) محک بزنید و در این درس‌ها به رتبه و تراز دلخواهتان دست پیدا کنید.

۶. یک منبع مطالعاتی مهم برای درس اقتصاد: از آنجا که این درس به‌طور کامل تغییر کرده است، بر آن شدیم کتابی جامع تولید کنیم تا هم به درد امتحانات مدرسه بخورد و هم بتوانید خود را برای آزمون‌ها آماده کنید.

کتاب جامع پیمانه‌ای اقتصاد دهم انسانی را تهیه کنید.

خبر مهم:

۷. دو آزمون هدیه: در دو تاریخ 5 و 12دی دو آزمون هدیه دارید. مبحث آن‌ها کل نیم‌سال اول و شامل درس‌های عمومی و اختصاصی است. دو مجموعه سؤال با سطح 1 و سطح 2 دارند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید در سایت کانون مطلب «نمونه‌سؤال آزمون‌های هدیه‌ی 5 و 12دی 99» را جست‌وجو کنید و اطلاعات کامل را به دست آورید.پیشنهاد می‌کنم در این دو آزمون خاص و ویژه حتماً شرکت کنید.

لیلا فیروزی، مدیر گروه آزمون یازدهم انسانی کانون


Menu