ششمی‌ها، امسال سفری هیجان‌انگیز در پیش دارید

سلام بچه‌ها، من ایلیا ارشدی، دانش‌آموز کلاس ششم از شهرستان سراب هستم.

ششمی‌ها، امسال سفری هیجان‌انگیز در پیش دارید

سلام بچه‌ها، من ایلیا ارشدی، دانش‌آموز کلاس ششم از شهرستان سراب هستم. حتماً همه‌ی شما ششمی‌ها خیلی خوب می‌دانید که امسال دو آزمون مهم تیزهوشان و نمونه‌دولتی در پیش دارید. من از سال‌ها پیش برای رسیدن به چنین روزی لحظه‌شماری می‌کردم و حالا وقت آن رسیده تا تلاش و سخت کوشی‌ام را دوچندان کنم.

اولین هدف‌گذاری‌هایم را انجام داده‌ام. اولین کارم شرکت در آزمون‌های برنامه‌ای کانون طبق روال گذشته است. با پشتیبان خوبم تلفنی، مفصل گفت‌وگو کرده‌ام و نکات و چیزهای زیادی آموخته‌ام که می‌خواهم آن‌ها را به شما هم بگویم:

با کمک برنامه‌ی راهبردی که همان نقشه‌ی راه است، هر دوهفته‌یک‌بار در آزمون‌ها شرکت خواهم کرد و با بررسی نتایج آن چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

در طول صحبت‌ با پشتیبان فهمیدم که اگر به برنامه پایبند باشم و پیوسته و بدون غیبت در آزمون‌ها شرکت کنم، با اصول درس‌خواندن آشنا می‌شوم، روش‌های موفق خود را کشف می‌کنم، نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسم، هر آزمون با بررسی کارنامه، اشکالاتم را در هر مبحث شناسایی کرده و رفع می‌کنم، سپس برای پیشرفت‌کردن در آزمون بعدی، برای یک یا دو درسی که در آن‌ها ضعیف هستم، به انتخاب خودم و مشورت با پشتیبانم، هدف‌گذاری می‌کنم تا جایگاه و وضعیتم را بهبود ببخشم.

راستی بچه‌ها! شما هم مثل من قدم در راه موفقیت گذاشته‌اید؟

Menu