درس هرروز را همان روز بخوانید

مادر: آیدین جان پسرم، امروز می‌خواهم تو را با روشی مؤثر برای درس‌‌خواندن آشنا کنم که خودم هم در دوران تحصیل آن را اجرا می‌کردم.

درس هرروز را همان روز بخوانید

مادر: آیدین جان پسرم، امروز می‌خواهم تو را با روشی مؤثر برای درس‌‌خواندن آشنا کنم که خودم هم در دوران تحصیل آن را اجرا می‌کردم. حالا که یادگیری درس‌ها و آموزش در منزل صورت می‌گیرد، فکر می‌کنم اجرای این روش سرمایه‌گذاری مطمئنی در زمان و وقت است. حالا خوب به حرف‌هایم توجه کن. وقتی معلم درس را تدریس کرد، بعد از کمی استراحت، یک بار دیگر مطالب را با دقت مرور کن و سعی کن آن‌ها را در ذهن خود تثبیت کنی. سپس بعد از گذشت بازه‌ی زمانی معین، از کتاب کار، تمرین‌ها و سؤال‌های مربوط به آن مباحث را حل کن. من هم سعی می‌کنم در حد توانم به تو در حل سؤالات کمک کنم. اشکالاتت را شناسایی کن و آن‌ها را در جلسه‌ی رفع اشکالی که معلم به‌صورت مجازی برگزار خواهد کرد، مطرح و رفع کن. پسرم، نام این روش مهم و مؤثر، خواندن درس هر روز در همان روز است.

آیدین: وای مادر جان چه روش جالبی! حتماً آن را از همین فردا اجرا می‌کنم و امیدوارم بتوانم این قانون مطالعه را به عادت روزانه‌ام تبدیل کنم و بهترین نتیجه را بگیرم.

بچه‌ها، شما هم حتماً این روش را اجرا کنید تا شاهد پیشرفت خود در مطالعه و یادگیری هرچه بهتر مطالب درسی باشید.

Menu