معرفی کتاب تابستان - یازدهم تجربی

این کتاب مناسب برای دانش آموزان دهمی است که قصد دارند، درس‌های سال گذشته خود را مرور و برای درس‌های اختصاصی سال آینده خودشان آماده شوند. این کتاب دارای ویژگی‌های زیادی است که در ادامه به تشریح

معرفی کتاب تابستان -  یازدهم تجربی
  • کتاب تابستان یازدهم تجربی

این کتاب مناسب برای دانش­ آموزان دهمی است که قصد دارند، درس­های سال گذشته خود را مرور و برای درس­های اختصاصی سال آینده خودشان آماده شوند. این کتاب دارای ویژگی­های زیادی است که در ادامه به تشریح ویژگی­های مهم این کتاب می­ پردازیم:


  • کتابی آزمون محور و متناسب با آزمون­های تابستان:

این کتاب در 5 آزمون و در درس­های عمومی، فارسی1، عربی، زبان قرآن1 و زبان انگلیسی1 از سال دهم  و درس­های اختصاصی ریاضی1، زیست ­شناسی1، فیزیک1 و شیمی1 از سال دهم و ریاضی2، زیست ­شناسی2، فیزیک2 و شیمی 2 از سال یازدهم تولید و در اختیار شما دانش­ آموزان قرار گرفته است.

قسمتی از فهرست این کتاب در ادامه قابل مشاهده است:



  • درسنامه­­ های مفهومی و جامع :

این کتاب برای درس­های اختصاصی داراس درسنامه است. درسنامه ­های مرتبط با سال دهم به صورت­ نکته و خلاصه مطرح شده است، اما درسنامه­ های مرتبط با درس­های سال یازدهم مفصل و دانش ­آموزان با خواندن این درسنامه ­ها قادر خواهند بود تمامی سوال­های این کتاب را حل کنند.

نمونه ای از درسنامه ­این کتاب را در ادامه مشاهده می­ کنید:



  • تست­ های استاندارد:

این کتاب شامل انواع تیپ ­های تستی و با سطح استاندارد است. همة سوال­ها دارای شناسنامه هستند. در ادامه نمونه هایی از این تست ها را مشاهده می کنید:





پاسخ­های کاملا تشریحی:

یکی از ویژگی­های مهم این کتاب، پاسخ­های کاملا تشریحی است. بعضی سوال­ها به چند روش حل شده است. دانش ­آموزان با مطالعه دقیق پاسخ­ سوال­ها، به خصوص سوال های نگاه به آینده می ­توانند در آن مباحث به تسلط برسند.

نمونه ­ای از پاسخ­های مرتبط با این کتاب در ادامه آورده شده است:








مطالب مرتبط

Menu