رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 چگونه بازیابی می‌کردند؟ (15)

تمرین دوباره باعث می‌شد نکات ویژه‌ی سؤالات یا دام‌های آموزشی آن‌ها با گذشت زمان به ابزار ارزیابی برای آموخته‌ها تبدیل شود.

رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 چگونه بازیابی می‌کردند؟ (15)

سیدپارسا نشایی، رتبه‌ی 8 ریاضی کشور از رشت

در بازیابی نگاه دوباره‌ای به سؤالات حل‌شده‌ی قبلی می‌کردم. تمرین دوباره باعث می‌شد نکات ویژه‌ی سؤالات یا دام‌های آموزشی آن‌ها با گذشت زمان به ابزار ارزیابی برای آموخته‌ها تبدیل شود. (پارسا از سال دوازدهم به کانون آمد و در 20 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)



هنگامه‌ نجاتی، رتبه‌ی 7 انسانی از آمل

در اولین نوبت از یادگیری سعی می‌کردم با کیفیت مطالعه کنم. مطالعه‌ی باکیفیت کاملاً مؤثر و کاربردی بود. در مرحله‌ی بعد، بازیابی را بیشتر با حل تست انجام می‌دادم. بازیابی باعث می‌شد در دوران جمع‌بندی، نقاط ضعفم را بشناسم و آن‌ها را بهتر رفع کنم. (هنگامه از سال دوازدهم به کانون آمد و در 27 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

 


پارسا امینی، رتبه‌ی 7 ریاضی کشور از مشهد

بعد از مطالعه‌ی اولیه، در دوره‌های منظم، مطالب را بازیابی می‌کردم. مثلاً در برخی از درس‌ها این دوره‌ها سه‌روزه بود و این کار باعث می‌شد تا عیار مطالعه‌ام در سه روز گذشته، به‌خوبی مشخص شود. بازیابی نقش تکمیلی در کیفیت یادگیری دارد و بسیار حائز اهمیت است. (پارسا از سال دوازدهم به کانون آمد و در 21 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)


Menu