آزمون ساز آنلاین ابزاری مناسب برای دوران امتحانات ویژه دبیران

با آزمون ساز آنلاین پلکان، دبیران و معلمان محترم می‌توانند به راحتی سوال امتحانی طرح کنند، به آسانی سوالات را به دست دانش آموزان برسانند و با خیالی آسوده امتحانات را تصحیح کنند.

آزمون ساز آنلاین ابزاری مناسب برای دوران امتحانات ویژه دبیران

حتماُ در دوران امتحانات یکی از دغدغه های اصلی شما دبیران عزیز، چگونگی طراحی آزمون و تصحیح کردن برگه های امتحانی هست،چرا که یافتن سوال‌های مناسب و چالشی و طراحی یک آزمون بی نقص زمان و انرژی زیادی را از شما می‌گیرد، این جاست که آزمون ساز آنلاین  به کمک شما خواهد آمد.


آزمون ساز آنلاین ابزاری مناسب برای دوران امتحانات ویژه دبیران


آزمون ساز پلکان، خدمتی نوین است از کانون فرهنگی آموزشی قلم‌چی برای شما معلمان و دبیران گرامی، که هم کیفیت آزمون و تنوع در سوالات امتحانی برایتان مهم است و هم تصحیح و نمره دهی راحت آن. با سایت آزمون ساز کانون، ضمن دسترسی کامل به بانک سوالات امتحانی کانون، به سادگی آزمون آنلاین بسازید و به سرعت برای دانش آموزان خود ارسال کنید. در واقع شما می توانید تمرینات و امتحانات را مدیریت کرده و عملکرد دانش آموزان را نیز بررسی نمایید. آزمون ساز کانون کار را برای دانش آموزان نیز بسیار ساده تر و سریع تر کرده است، چرا که رضایت دانش آموزان عزیز همواره از اهداف کانون بوده است.


و اما چرا آزمون ساز آنلاین کانون؟

آزمون ساز آنلاین کانون ویژگی های منحصر به فردی در خود دارد که آن را به ابزاری محبوب و پرکاربرد بین دبیران و معلمان، در همه مقاطع تحصیلی از دوم دبستان تا دوازدهم متوسطه، تبدیل کرده است:

  • کار کردن با آزمون ساز ساده است: به راحتی و البته به سرعت می توانید سوالات امتحانی را طراحی کنید و هم چنین به آسانی آزمون های دانش آموزان خود را تصحیح نمایید.

  • با آزمون ساز کانون هم می توانید آزمون های تستی بگیرید، هم آزمون های تشریحی.

  • دسترسی آسان به بانک سوالات کانون: با کمک آزمون ساز کانون هم می توانید به بانک سوالات آزمون های کانون در سال های اخیر دسترسی پیدا کنید، هم می توانید اطلاعات آماری مفیدی از این سوالات بدست آورید مانند میزان پرتکرار بودن سوالات و یا سطح دشواری هر سوال. در واقع با آزمون ساز، شما حجمی باور نکردنی از سوالات استاندارد، طبقه بندی شده و مفهومی در اختیار خواهید داشت. پس دیگر نگران طراحی سوال های امتحان های خود نباشید.

  • سوالات آزمون ساز کانون، هم چنین دارای پاسخ های واقعاُ تشریحی با رویکردی آموزشی هستند، که این خبری خوب هم برای معلمان گرامی و هم برای دانش آموزان عزیز است.

  • از دیگر امتیازات جالب آزمون ساز کانون، دسترسی به سوالات منتخب از کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور است، که گستره عظیمی از سوالات ناب را در اختیار دبیران قرار می دهد.

  • هم چنین آزمون ساز، برای دانش آموزان، کنکورهای سراسری رشته های مختلف را شبیه سازی می کند و بعد از هر آزمون نیز پاسخ های تشریحی و مفهومی را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهد. این روزها و با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری، این قابلیت آزمون ساز کانون بسیار مورد نیاز است.

  • آزمون ساز نیازی به هیچ برنامه جانبی یا هیچ اپلیکیشن اضافی ندارد: هم معلمان و هم دانش آموزان با رایانه و یا حتی تلفن هوشمند قادر خواهند بود در امتحان ها شرکت کنند.

  • استفاده راحت برای دانش آموزان: آزمون ساز کانون رفاه حال دانش آموزان عزیز را هم در نظر گرفته است، در واقع دانش آموزان برای پاسخ به پرسش های آزمون آنلاین دو راه پیش رو خواهند داشت:

  1. هم می توانند به سایت آزمون ساز مراجعه کرده و در محیط سایت پاسخ ها را وارد کنند.

  2. هم می توانند روی برگه ای کاغذ جواب ها را بنویسند و از آن عکس بگیرند و در سامانه برای معلم خود ارسال نمایند.

  • دعوت با یک پیامک: امکان دعوت از دانش آموزان به آزمون ها و یا تمرین های مد نظر معلم محترم، با ارسال یک پیامک به تلفن همراه آنها، از امکانات دیگر آزمون ساز کانون است.

  • به زودی سامانه آزمون ساز کانون، نسخه پدر و مادران نیز راه اندازی می شود که به این عزیزان کمک می کند تا عملکرد فرزندان خود را مشاهده کنند، تمرینات، امتحانات، و نتایج آزمون های فرزندان خود را بررسی کنند و فرزندانشان را در فرآیند یادگیری همراهی کنند.

  • هم چنین به زودی در سامانه آزمون ساز، نسخه مدرسه و مشاوران نیز راه اندازی می گردد تا تعامل بهتری بین اعضای مجموعه تحصیلی و آموزشی کشور، یعنی دانش آموز، معلم، مشاور و مدرسه شکل بگیرد.

آزمون ساز کانون، با ارایه خدماتی متفاوت و منحصر به فرد، یار همیشگی معلمان و دبیران و همراه وفادار دانش آموزان برای دستیابی به تمامی اهداف آموزشی و برای رسیدن به رشد و پیشرفت آموزشی است.

***** توجه:  جهت ورود به آزمون ساز روی دکمه زیر کلیک کنید : 

ازمونساز پلکان یادگیری

Menu