معرفی آزمون ساز کانون، ویژه دبیران، مدارس و مشاوران

با آزمون ساز کانون ساده و سریع به صورت آنلاین آزمون تستی و تشریحی بسازید و برای دانش آموزان‌تان ارسال کنید.

معرفی آزمون ساز کانون، ویژه دبیران، مدارس و مشاوران

ویژگی اصلی و منحصر به فرد آزمون ساز کانون، دسترسی شما به بانک سوالات آزمون‌های کانون در چند سال اخیر به همراه اطلاعات آماری سوالات و سطح دشواری دقیق آن هاست که بر اساس آمار و گزارشات حقیقی (متادیتا) تعیین شده است. این بانک شامل بیش از 300 هزار سوال تستی و تشریحی از منابع متنوع از جمله کتاب‌های کانون، کنکورهای سراسری داخل و خارج، امتحانات مدارس، آزمون‌های تیزهوشان، سوالات تالیفی و ... است. همچنین کاربران بانک سوال شخصی خود را نیز در آزمون ساز بارگذاری و استفاده نمایند.

** برای شروع رایگان در آزمون ساز روی دکمه زیر کلیک کنید **

آزمون ساز رایگان

کار با این نرم افزار بدلیل ساده بودن فرآیند طراحی تا برگزاری آزمون بسیار راحت می‌باشد. تنها کافی است با استفاده از فیلترهای کارآمد موجود در آزمون ساز بانک سوال را به بخش مورد نظر خود برای ساخت آزمون برسانید. در این مرحله  می‌توان سوالات را به صورت دستی و یا هوشمند انتخاب کرد. در انتخاب هوشمند سامانه به طور خودکار طبق فیلترهای شما آزمون شما را در کسری از ثانیه می‌سازد.

 سامانه امکان ساخت آزمون تک درس، ترکیبی و جامع را در اختیار شما می‌گذارد. که تمامی این آزمون‌ها مجهز به آزمون رندم(خروجی تصادفی)هستند.منظور از خروجی رندم امکان جابجا کردن شماره سوال و حتی حذف یا اضافه کردن سوالات برای بعضی از گروه‌های دانش‌آموزی است.

آزمون‌های ساخته شده به 2 روش قابل برگزاری می‌باشند. آزمون حضوری با دانلود پی دی اف با امکانات ویژه مثل لوگو برند شما، سربرگ، قالب و ... و آزمون آنلاین که در بستر سایت برگزار می‌شود که کارنامه آن پس از برگزاری برای دانش‌آموز، دبیر و مدرسه نمایش داده می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت های ممتاز و منحصر به فرد آزمون ساز، امکان تعریف آزمون تشریحی، و امکان برگزاری آن توسط دانش آموز بدون نیاز به نصب هیچ برنامه و یا اپلیکیشن اضافی است. دانش آموز می تواند پاسخ تشریحی سوالات را تایپ کند و یا با استفاده از دوربین گوشی هوشمند از دستخط خود عکس بگیرد و ارسال کند.


با آزمون ساز کانون می توانید برای دانش آموزانتان در پایه های دوم دبستان تا دوازدهم متوسطه، سوال گزینش کنید و آزمون بسازید.




گام اول نوع آزمون را مشخص می‌کنید:

آزمون ساز پلکان - گام اول مشخص کردن نوع آزمون

گام دوم شرایط آزمون مثل روز و ساعت برگزاری، مدت زمان و نمره منفی را مشخص خواهید کرد:

آزمون ساز - تعیین شرایط آزمون



گام سوم ورود اطلاعات آزمون از جمله نام(مثل میانترم یا امتحان کلاسی)، مقطع ، پایه تحصیلی و درس مورد نظر برای ساخت آزمون

معرفی آزمون ساز کانون، ویژه دبیران، مدارس و مشاوران

 گام چهارم مربوط به ساخت آزمون هست که فیلترهای کاربردی به همراه امکان جست و جو در سوال یا پاسخ برای شما امکان پذیر می‌باشد. هنگام انتخاب سوال برچسب های کاربردی مثل منبع، سطح دشواری و تعداد انتخاب آن توسط سایر دبیران قابل مشاهده است تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.



در گام آخر هم امکان چاپ سوالات و یا برگزاری آنلاین امتحان در دسترس شما است:


همین الان تجربه لذت بخش طراحی راحت و ساده امتحان را با ازمونساز پلکان  آغاز کنید.

Menu