یازدهمی‌ها ودهمی‌ها : برنامه خرداد ، تابستان و برنامه سال بعد

تمرکز بر برنامه‌ی خرداد و تابستان وتوضیح مختصر محورهای اصلی برنامه‌ی سال بعد (در یک نگاه )

یازدهمی‌ها ودهمی‌ها : برنامه خرداد ، تابستان  و برنامه سال بعد

کاظم قلم چی : 

برای یازدهمی ها و دهمی ها  

تمرکز بر برنامه ی خرداد و تابستان  وتوضیح مختصر محورهای اصلی برنامه ی سال بعد (در یک نگاه ) 


اگر حوصله نمی کنید همه ی متن را بخوانید .تیترها را بخوانید . قسمت های اول  و جمع بندی پایانی را دقیق تر بخوانید . گزینشی و انتخابی بخوانید . اولیا و پشتیبان های عزیز در باره ی برنامه ی پیش رو ، با دانش آموزان خود بیشتر گفت و گو کنید 


ابتکار جدید امسال کانون ، ابتکاری که ادامه دارد : مقایسه ی دبیرستانی ها با کنکوری  ها 

امسال ابتکار  جدیدی در آزمون های کانون برای شما یازدهمی ها و دهمی ها داشتیم   . در آزمون 2 خرداد شما توانستید جایگاه خودتان را با دوازدهمی ها و کنکوری ها مقایسه کنید . این ابتکار را در شش آزمون دیگر نیز  ادامه خواهیم داد :  آزمون های 23 خرداد ، 6 تیر و چهار آزمون جامع کنکوری ها ( البته با شرایطی که توضیح خواهیم داد ).


دو تراز و رتبه ی متفاوت  . تراز و رتبه ی جدید در کجای کارنامه درج شده ؟ 

شما قبلا فقط در پایه ی خودتان تراز و رتبه می گرفتید اما در آزمون 2 خرداد  توانستید تراز و رتبه ی معادل را در جمع دوازدهمی ها و کنکوری ها هم دریافت کنید . وقتی در صفحه ی شخصی خود کارنامه تان را دریافت کردید در قسمت پایین کارنامه ی خودتان ، یک قسمت سبز رنگ وجود داشت که وضع درسی شما را با کنکوری ها و دوازدهمی ها مقایسه می کرد . این مقایسه به شما این آگاهی و دانش  را می دهد تا  برای دوره ی تابستان و سال آینده بهتر  هدف گذاری و برنامه ریزی کنید . 


هنوز فرصت دارید  

آزمون 2 خرداد یک آزمون هدیه و فوق العاده بود . اگر  در این آزمون شرکت نکرده اید هنوز هم می توانید در این آزمون شرکت کنید .  

امتیاز اضافی برای یازدهمی ها :  یازدهمی ها یک امتیاز اضافی داشتند و کماکان این امتیاز را دارند . یازدهمی ها می توانند علاوه بر دفترچه ی یازدهم به دفترچه ی دهم پاسخ بدهند . بعضی از دانش آموزان یازدهمی در طول سال یا در ایام تعطیل نوروز درس های دهم را مطالعه کرده اند . بعضی هم می خواهند بدون این که درس های دهم را دوباره بخوانند دانش خود را از کتاب ها و درس های دهم به محک بزنند . البته هنوز فرصت زیادی داریم که یازدهمی ها در شش آزمون بعدی و به ویژه در دوران تابستان روی درس های دهم مسلط شوند و ضعف های خود را در درس های دهم و آن چه را فراموش کرده اند بازیابی و به روز رسانی کنند . ممکن است دهمی بپرسید آیا ما هم می توانیم به دفترچه ی یازدهمی پاسخ دهیم . این کار را شما می توانید در آزمون جامع مشابه کنکور انجام دهید .


درباره ی آزمون 9 خرداد دهمی ها و یازدهمی ها  

آزمون 9 خرداد یک آزمون جامع از تمام کتاب های امسال شماست . این آزمون دو دفترچه دارد . یک دفترچه ی مشترک که شامل 80% مباحث کتاب های شماست و یک دفترچه ی غیر مشترک که شامل 20% پایانی کتاب هایتان است .


اهمیت 20% پایانی کتاب ها برای شما بیشتر از کنکوری هاست . چرا؟ 

 دقت کنید که 20% پایانی و دفترچه ی غیر مشترک برای شما دهمی ها و یازدهمی ها اهمیت خیلی زیادی دارد . اهمیتی به مراتب بیشتر از 20 % پایانی برای دوازدهمی ها . علت هم واضح است دوازدهمی ها قرار نیست در کنکور ، از 20% پایانی امتحان بدهند و در امتحانات نهایی هم پاسخ به چهار نمره از قسمت های پایانی اختیاری است . اما برای شما خواندن و مسلط شدن روی همه ی کتاب و قسمت های پایانی کاملا ضروری است زیرا برای سال بعد و کنکور به این قسمت ها نیاز دارید و باید روی این قسمت پایانی مسلط باشید . انتخاب با خود شماست اما توصیه ی ما به شما دهمی ها و یازدهمی ها این است که به دفترچه ی غیرمشترک هم پاسخ بدهید .حتی اگر همه ی مباحث پایانی را خوب و در حد دلخواه  خودتان نخوانده اید باز هم امتحان بدهید تا متوجه شوید که نیازهایتان چیست تا بتوانید  برای هفته های بعدی و تابستان بهتر برنامه ریزی کنید .


برای آزمون 9 خرداد باید ثبت نام کنید  

آزمون 9 خرداد یک آزمون فوق العاده ، هدیه و رایگان است . اما باید برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کنید و از طریق کد یو اس اس دی یا اپ کانون ثبت نام کنید . علت ثبت نام این است که برنامه را با هدف و آگاهی اجرا کنید . وقتی ثبت نام می کنید تکلیف خودتان را با خودتان روشن می کنید . برنامه ی آزمون را مطالعه می کنید ، تصمیم می گیرید و احتمالا برای خودتان هدف گذاری و برنامه ریزی می کنید . وقتی با آگاهی و اطلاع برنامه ای را اجرا می کنید نتیجه ی بهتری می گیرید .

آزمون های دوقلو : آزمون های 23 خرداد و 6 تیر   این دو آزمون هم زمان با امتحانات نهایی دوازدهمی ها برگزار می شود  . این دو آزمون سه دفترچه دارند : دفترچه ی دوازدهم  ، دفترچه ی یازدهم و دفترچه ی دهم . شما می توانید به دفترچه ی دهم و دفترچه ی یازدهم پاسخ بدهید و مثل آزمون 2 خرداد ، کارنامه ، رتبه و تراز معادل با کنکوری ها بگیرید . یعنی دو نوع کارنامه و رتبه و تراز داشته باشید یکی با پایه ی خودتان و دیگری در مقایسه با کنکوری ها . علت این که اسم و عنوان  این دو آزمون را  دوقلو گذاشته ایم این است که در هر آزمون برای ریاضی و تجربی ،  دو درس عمومی و دو درس اختصاصی را آزمون می گیریم ( برای انسانی ها در هر آزمون چهار و پنج درس اختصاصی . زیرا درس هایشان زیاد تر است ) . به این ترتیب شما در هر دو هفته روی دو درس عمومی و دو درس اختصاصی تمرکز می کنید . دانش آموزان یازدهمی می توانید به دفترچه ی دهم نیز پاسخ دهید . 


چهار آزمون جامع ، مشابه کنکور : 20 تیر ، 3 مرداد ، 17 مرداد و 24 مرداد  

سال ها پیش دانش آموزان سال سومی می توانستند در کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنند و حتی رشته ی دلخواه خود را برای سال بعد رزرو کنند . اکثر سومی ها در این آزمون شرکت می کردند و سطح خود را محک می زدند و بعضی هم حتی سال بعد در همان رشته ای که سال قبل رزرو کرده بودند ثبت نام می کردند . اکنون شما می توانید در چهار آزمون جامع کانون ثبت نام کنید و رتبه و تراز خود را در این چهار آزمون جامع و منطبق با بودجه بندی و زمان کنکور دریافت کنید . برای شرکت در این آزمون ها دو راه دارید .اگر در آزمون ها ی کانون برای تابستان و سال آینده ثبت نام کرده باشید ، شرکت در این چهار آزمون برای شما به صورت هدیه در نظر گرفته می شود و در غیر این صورت شهریه این 4 آزمون را پرداخت می کنید . نحوه ی ثبت نام اطلاع رسانی می شود .


آزمون های تابستان  

تعداد آزمون های تابستان 6 تاست .  آزمون های تابستان از 27 تیر آغاز می شود و در 4 مهر پایان می یابد . برای آزمون 4 مهر می توانید دو نقش قائل شوید  آزمون 4 مهر را می توانید آخرین آزمون تابستان و یا اولین پروژه ی سال تحصیلی با عنوان آزمون تعیین سطح درنظر بگیرید. زیرا محتوای آزمون 4 مهر درس های سال گذشته و جمع بندی یک چهارم از کتاب های سال آینده است .دانش آموزانی که در تابستان درس های سال آینده را نخوانند می توانند به درس های سال آینده پاسخ ندهند. اما توصیه ی ما این است که در تابستان طبق برنامه ی راهبردی درس های سال آینده را مطالعه کنید و در آزمون ها به دفترچه ی دوم ( مربوط به پیشروی آهسته ی سال آینده ) پاسخ دهید .


تاریخ آزمون های تابستان : 

تاریخ آزمون های تابستان به این ترتیب است . 27 تیر ، 10 مرداد ، 24 مرداد ، 7 شهریور ، 21 شهریور و 4 مهر  توجه کنید که شما در جمعه های مابین این آزمون ها می توانید در آزمون های جامع کنکوری ها نیز شرکت کنید . آزمون 24 مرداد شما با آزمون کنکوری ها هم زمان است که می توانید به انتخاب خودتان یک آزمون را در صبح و دیگری را در بعد از ظهر امتحان بدهید و برای هر دو کارنامه و رتبه و تراز دریافت کنید . برای روز کنکور نیز برنامه و پیشنهادی برای شما داریم که بعدا اطلاع رسانی خواهیم کرد .


برنامه ی راهبردی کانون  در 6 آزمون تابستان برای دانش آموزانی که از یازدهم به دوازدهم می روند  

 آزمون 27 تیر،  آزمون آغازین ، یک آزمون مهم و مبنا ، یک آزمون با سه نقش : 

  آزمون های تابستان شما با آزمون 27 تیر شروع می شود . این آزمون ، را جدی بگیرید زیرا یک آزمون مبناست و در پنج آزمون بعدی پیشرفت خودتان را با این آزمون مقایسه خواهید کرد . آزمون 27 تیر سه وظیفه و سه نقش دارد :اولا  آزمون  تعیین سطح است  و سطح و تراز واقعی شما را در شروع کار نشان می دهد .. ثانیا آزمون  جمع بندی از  درس های سال قبل شماست  ( دهم و یازدهم ) و ثالثا نقش سکوی مقایسه را برای آزمون 4 مهر و آزمون های تابستان  دارد . شما  در هر یک از آزمون های تابستان و در آزمون 4 مهر می توانید نمره های چند از 10 خود را با این آزمون مقایسه کنید ومتوجه شوید که نسبت به این سکوی مقایسه چقدر پیشرفت کرده اید . به ویژه و مهم تر این که ،  در آزمون 4 مهر ( که مثل آزمون 27 تیر یک آزمون جامع است ) می توانید متوجه شوید که در تابستان چقدر موفق بوده اید ، آیا در تابستان پیشرفت داشته اید ؟ و اگر پیشرفت داشته اید در کدام درس ها بیشتر و در کدام درس های کمتر و در هر درس نمره ی چند از 10 شما چقدر تغییر کرده است .

شما  درطول تابستان در  هر دو هفته خودتان را با سکوی مقایسه ی 27 تیر مقایسه می کنید و در پایان هم یک مقایسه کلی و جامع در 4 مهر با 27 تیر خواهید داشت 

آزمون های 10 مرداد ، 24 مرداد ، 7 شهریور، 21 شهریور و 4مهر 

 آزمون ها ی تابستان  در  مرداد و شهریور  برای شما یازدهمی ها شامل سه دفترچه است . دو دفترچه ی مشترک خواهید داشت که پاسخ به آن ها برای همه الزامی است : دفترچه ی دهم و دفترچه ی یازدهم . یک  دفترچه ی غیرمشترک هم خواهید داشت  که شامل درس های انتخابی شما برای دوازدهم  است  . دفترچه های دهم و یازدهم شامل درس های عمومی و اختصاصی است اما دفترچه ی دوازدهم فقط شامل درس های اختصاصی است . شما می توانید چند درس اختصاصی دوازدهم  را برای مطالعه در تابستان انتخاب کنید . توجه کنید ! شرایط دانش آموزان متفاوت است . پایه ی درسی و انگیزه و تلاش و زحمت و هدف های

 دانش آموزان  مشابه یک دیگر  نیست . برخی دانش آموزان  درس خواندن در تابستان را جدی ترمی گیرند و بیشتر وقت می گذارند .شما هم ممکن است یک یا چند درس از دوازدهم را انتخاب کنید ودر تابستان بخوانید و یا شاید تصمیم بگیرید هیچ درسی از دوازدهم را نخوانید و فقط درس های دهم و یازدهم را مطالعه کنید و امتحان بدهید . تصمیم با خود شماست اما توصیه ی ما این است که قدر این ماه ها را بدانید و حتی اگر پایه ی درسی تان قوی هم  نیست ، حداقل  یک یا دو درس از درس های دوازدهم را انتخاب کنید و در تابستان پیش خوانی کنید .

اکنون به توضیح هر کدام از آزمون های تابستان می پردازیم

  آزمون 10مرداد : یک پنجم اول از کتاب های دهم ( عمومی و اختصاصی ) + یک پنجم از کتاب های یازدهم ( عمومی و اختصاصی ) + یک پنجم اول از  کتاب های دوازدهم  (از حجم درنظرگرفته شده برای تابستان)  توجه کنید که از کتاب های سال آینده می توانید یک تا چهاردرس اختصاصی  را انتخاب کنید و بخوانید و پاسخ دهید تعداد سوال ها برای هر درس 10تاست بنابراین پایه های دهم و یازدهم که شامل درس های عمومی و اختصاصی است هر کدام شامل هشتاد سوال و پایه ی دوازدهم شامل 40 سوال خواهد بود . 

آزمون 24 مرداد : یک پنجم دوم از کتاب های دهم  +یک پنجم دوم از کتاب های یازدهم +  یک پنجم اول و دوم از  کتاب های سال بعد ( از حجم درنظر گرفته شده برای تابستان )

توجه می کنید که در آزمون 24 مرداد آن مبحث هایی از دوازدهم که در آزمون 10 مرداد جزء برنامه بودند دوباره در برنامه ی آزمون قرار دارند . علت هم واضح است مباحث دوازدهم برای شما جدید است و نیاز به تمرین بیشتر برای تسلط دارد . ضمنا ممکن است برخی دانش آموزان از برنامه عقب باشند بنابراین برنامه ی آزمون در قسمت درس های دوازدهم به صورت پوششی است تا دانش آموزان هم فرصت جبران داشته باشند و هم این که بتوانند روی مباحث دوازدهم مسلط تر شوند .درس های دهم و یازدهم چون قبلا و در سال های قبل مطالعه شده اند در هر آزمون به صورت مستقل ارائه می شوند و مباحث قبلی تکرار نمی شوند  . 

آزمون 7 شهریور: یک پنجم سوم از کتاب های دهم + یک پنجم سوم از کتاب های یازدهم + یک پنجم اول و دوم و سوم از کتاب های سال بعد ( از حجم در نظر گرفته شده برای تابستان ) در این جا هم مشاهده می کنید مباحث پایه ی دوازدهم در این آزمون هم به صورت پوششی درنظر گرفته شده تا دانش آموزان فرصت جبران عقب ماندگی ها و مسلط تر شدن را داشته باشند .  

آزمون 21شهریور : یک پنجم چهارم از کتاب های دهم + یک پنجم  چهارم از کتاب های یازدهم + یک پنجم اول و دوم و سوم و چهارم از کتاب های سال بعد ( از حجم درنظر گرفته شده برای تابستان )

آزمون 4 مهر : پنج پنجم کتاب های دهم + پنج پنجم کتاب های یازدهم (  کل کتاب های دهم و یازدهم در روز جمعه 4 مهر آزمون گرفته می شود . + تمام مباحث درنظر گرفته شده از کتاب های دوازدهم  طبق برنامه ی تابستان

 آزمون  4مهر مشابه آزمون 27 تیر است. هم آزمون جامع وجمع بندی تابستان است و هم یک سکوی مقایسه است که میزان پیشروی شما را در تابستان نشان می دهد . آزمون 4 مهر برای شما که در تابستان به طور جدی برنامه ریزی می کنید و برای دیگرانی که از مهر کار خود را با این آزمون  شروع خواهند کرد یک ازمون تعیین سطح هم هست . شما در آغاز سال تحصیلی وضعیت خود را مشخص می کنید و سپس در سکوهای مقایسه ی بعدی میزان پیشرفت خود را در مقایسه با این آزمون و آزمون 27 تیر اندازه گیری می کنید . 

همان طور که مشاهده می کنید برنامه ی آزمون های تابستان یک برنامه ی منسجم و قوی است شما با هر پایه ی درسی و با هر میزان اراده و توان زحمت و تلاش می توانید از این برنامه استفاده کنید و به پیش بروید . اما بدیهی است اگر جدی تر و پرتلاش تر باشید و با هدف و برنامه درس بخوانید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. قدر تابستان و برنامه ی تابستان را بدانید!


 برنامه ی راهبردی کانون  در 6 آزمون تابستان برای دهمی ها که سال بعد یازدهمی خواهند شد 

به جز آزمون 27 تیر که تعیین سطح و جمع بندی درس های سال قبل شماست و نقش سکوی مقایسه را برای آزمون 4 مهر هم دارد بقیه ی آزمون ها شامل دو دفترچه ی مشترک ( از سال قبل یعنی دهم ) و دفترچه ی غیرمشترک ( از درس های انتخابی شما برای سال بعد یعنی سال یازدهم ) است .

.شما می توانید یک یا چهار کتاب از درس های یازدهم را انتخاب کنید و در طول تابستان تقریبا نصف نیم سال اول یازدهم را در طی پنج آزمون بخوانید و آزمون بدهید . به این ترتیب در آغاز سال تحصیلی هم پایه ی دهم شما قوی تر خواهد بود و هم این که قسمتی از نیم سال اول را پیش خوانی کرده اید و در آغاز سال تحصیلی ،  فعال تر و موفق تر خواهید بود  . در این جا برنامه ی 6 آزمون تابستان را توضیح می دهیم 

آزمون 27 تیر : این آزمون تعیین سطح و جمع بندی سال قبل ( دهم ) است .  در این آزمون که هم تعیین سطح است و هم نقش جمع بندی سال قبل را دارد شما از کتاب های سال قبل خود ( یعنی دهم ) امتحان می دهید . در آزمون 4 مهر هم ، محتوا و برنامه ی آزمون مشابه همین آزمون 27 تیر است . وقتی نتایج خود را در 4 مهر با 27 تیر مقایسه کنید متوجه خواهید شد که آیا در تابستان پیشرفت داشته اید ؟ و اگر پیشرفت داشته اید در کدام درس ها و چقدر ؟   

آزمون 10مرداد : یک پنجم اول از کتاب های پارسال ( دهم ) + یک پنجم (از حجم در نظرگرفته شده ی یازدهم برای تابستان ) 

آزمون 24 مرداد : یک پنجم دوم از کتاب های پارسال ( دهم ) + دو پنجم  ( از حجم درنظر گرفته شده ی یازدهم  برای تابستان )

آزمون 7 شهریور: یک پنجم سوم از کتاب های پارسال (دهم ) + سه  پنجم   ( از حجم در نظر گرفته شده ی یازدهم برای تابستان )

آزمون 21شهریور : یک پنجم چهارم از کتاب های پارسال ( دهم )+ چهار پنجم   ( از حجم در نظر گرفته شده ی یازدهم برای تابستان )  

آزمون 4 مهر : پنج پنجم ( یعنی کل کتاب های پارسال ( دهم ) که مشابه آزمون 27 تیر است و مشخص می کند در تابستان پایه ی دهم را چقدر تقویت کرده اید ) + نیمی از درس های ترم اول یازدهم البته درس های یازدهم انتخابی هستند وشما در همان درس هایی که در تابستان مطالعه کرده اید آزمون خواهید داد .



آزمون های سال تحصیلی  

آزمون های سال تحصیلی شما شامل 20 آزمون و 8 پروژه است 

پروژه ی اول : تعیین سطح در روز 4 مهر ( آزمون 4 مهر را می توانید هم به عنوان آخرین آزمون تابستان و هم به عنوان پروژه ی تعیین سطح سال تحصیلی در نظر بگیرید . در این آزمون و آزمون 18 مهر معمولا تعداد زیادی از دانش آموزان به برنامه ی راهبردی ملحق می شوند . برخی مردم کارها را زودتر شروع می کنند و برخی دیگر دیرتر . کانون برای همگی برنامه دارد )

پروژه ی دوم : آغاز نیم سال اول : (مهر و آبان )پروژه ی دوم شامل سه آزمون است 

 پروژه ی سوم : پایان نیم سال دوم :( آذر و دی ) پروژه ی سوم شامل سه آزمون است 

 پروژه ی چهارم : آزمون های جمع بندی ( پایان دی و آغاز بهمن ) برای کنکوری ها یک آزمون جامع پایه و یک آزمون جمع بندی نیم سال اول ) برای یازدهمی ها یک آزمون جمع بندی از فصل های آخر نیم سال اول و یک آزمون جمع بندی از کل نیم سال اول ) 

 پروژه ی پنجم : آغاز نیم سال دوم : ( بهمن و اسفند )پروژه ی پنجم شامل سه آزمون است  

 پروژه ی ششم : دوران طلایی نوروز : این پروژه شامل دو آزمون است برای کنکوری ها 7 فروردین جمع بندی پایه و آزمون دوم جمع بندی نیم سال اول دوازدهم  برای یازدهمی ها 7 فروردین جمع بندی نیم سال اول و آزمون دوم جمع بندی قسمت هایی از نیم سال دوم که تدریس شده اند 

 پروژه ی هفتم : پایان نیم سال دوم :( نیمه ی دوم فروردین و اردی بهشت ) شامل سه آزمون است  پروژه ی هشتم : دوران جمع بندی :  شامل سه آزمون جامع و جمع بندی است برای کنکوری ها ، آزمون های مشابه کنکور برگزار می شود . برای یازدهمی ها جمع بندی یازدهم انجام می شود .


جمع بندی پایانی : 

سه نکته

  نکته ی اول : برنامه مهم است . روی برنامه مسلط شوید    آن چه در این مقاله مطالعه کردید مربوط به برنامه ی یک ساله ی شما از امروز تا یک سال بعد است . دانش آموزانی که آگاهانه تر و با تسلط بر برنامه ی راهبردی پیش می روند ، در آزمون ها غیبت نمی کنند و منطق مربوط به هر پروژه  و هر آزمون را به خوبی می شناسند از زحمت و تلاش خود نتیجه ی بهتری می گیرند .اگر حوصله نکرده اید این متن را کامل بخوانید هر موقع فرصت داشتید به صورت گزینشی و انتخابی دو باره مراجعه کنید و متن را مطالعه کنید .

 دومین  نکته : این تابستان ، تابستان مهم تری است .  درس خواندن در این تابستان فقط  یک امتیاز نیست  بلکه یک ضرورت است 

تابستان امسال ، مهم ترین تابستان است . قدر تابستان را بدانید . شاید بهترین زمانی از سال تحصیلی که شما می توانید مطالعه کنید و پایه ی درس خود را محکم کنید و سبقت بگیرید همین فصل تابستان است .به شرایط  ماه های قبل وامروز و تعطیلی ها توجه کنید . تابستان را جدی بگیرید . جدی تر از سال های گذشته و شاید مهم تر از سایر فصل ها . در تابستان با آسودگی و آرامش بیشتری می توانید درس بخوانید . قدر این روزها را بیشتر بدانید و برای تابستان خود برنامه ریزی کنید .

نکته ی سوم : خواهش از اولیا و پشتیبانان  نقش آموزشی اولیا در این دوران تعطیلات کرونایی از همیشه بیشتر شده است . موفقیت دانش آموزان فقط به  تصمیم و برنامه و کارو تلاش فردی او بستگی ندارد . موفقیت یک کار گروهی و تیمی است . دانش آموزان بیش از هر زمان دیگری به گفت وگو و مشارکت فکری اولیا و پشتیبانان نیاز دارند. از اولیا خواهش می کنم برای فرزندانتان بیش از گذشته وقت بگذارید . نقش اولیا در موفقیت آموزشی فرزندان جایگزین ندارد .  از کمک و یاری پشتیبان های جوان و آگاه بهره بگیرید .از  تدریس و مشاوره ی ویژه پشتیبان ها بهره بگیرید . پشتیبان ها می توانند کمک موثری به فرزندان شما داشته باشند   


موفق و پیروز باشید

  کاظم قلم چی  

 5 خرداد 99



جهت ثبت نام  در آزمون 9 خرداد

کد دستوری رایگان زیر را شماره گیری کنید



Menu