برنامه کانون درتابستان 99برای دوازدهمی‌های سال بعد(کنکور1400)

برنامه‌ی راهبردی کانون در 6 آزمون تابستان برای دانش آموزانی که از یازدهم به دوازدهم می‌روند

برنامه  کانون درتابستان 99برای دوازدهمی‌های سال بعد(کنکور1400)


برنامه ی راهبردی کانون  در 6 آزمون تابستان برای دانش آموزانی که از یازدهم به دوازدهم می روند  


تاریخ آزمون های تابستان :

تاریخ آزمون های تابستان به این ترتیب است . 27 تیر ، 10 مرداد ، 24 مرداد ، 7 شهریور ، 21 شهریور و 4 مهر  توجه کنید که شما در جمعه های مابین این آزمون ها می توانید در آزمون های جامع کنکوری ها نیز شرکت کنید . آزمون 24 مرداد شما با آزمون کنکوری ها هم زمان است که می توانید به انتخاب خودتان یک آزمون را در صبح و دیگری را در بعد از ظهر امتحان بدهید و برای هر دو کارنامه و رتبه و تراز دریافت کنید . برای روز کنکور نیز برنامه و پیشنهادی برای شما داریم که بعدا اطلاع رسانی خواهیم کرد .


 آزمون 27 تیر،  آزمون آغازین ، یک آزمون مهم و مبنا ، یک آزمون با سه نقش : 

  آزمون های تابستان شما با آزمون 27 تیر شروع می شود . این آزمون ، را جدی بگیرید زیرا یک آزمون مبناست و در پنج آزمون بعدی پیشرفت خودتان را با این آزمون مقایسه خواهید کرد . آزمون 27 تیر سه وظیفه و سه نقش دارد :اولا  آزمون  تعیین سطح است  و سطح و تراز واقعی شما را در شروع کار نشان می دهد .. ثانیا آزمون  جمع بندی از  درس های سال قبل شماست  ( دهم و یازدهم ) و ثالثا نقش سکوی مقایسه را برای آزمون 4 مهر و آزمون های تابستان  دارد . شما  در هر یک از آزمون های تابستان و در آزمون 4 مهر می توانید نمره های چند از 10 خود را با این آزمون مقایسه کنید ومتوجه شوید که نسبت به این سکوی مقایسه چقدر پیشرفت کرده اید . به ویژه و مهم تر این که ،  در آزمون 4 مهر ( که مثل آزمون 27 تیر یک آزمون جامع است ) می توانید متوجه شوید که در تابستان چقدر موفق بوده اید ، آیا در تابستان پیشرفت داشته اید ؟ و اگر پیشرفت داشته اید در کدام درس ها بیشتر و در کدام درس های کمتر و در هر درس نمره ی چند از 10 شما چقدر تغییر کرده است .

شما  درطول تابستان در  هر دو هفته خودتان را با سکوی مقایسه ی 27 تیر مقایسه می کنید و در پایان هم یک مقایسه کلی و جامع در 4 مهر با 27 تیر خواهید داشت 


آزمون های 10 مرداد ، 24 مرداد ، 7 شهریور، 21 شهریور و 4مهر 

 آزمون ها ی تابستان  در  مرداد و شهریور  برای شما یازدهمی ها شامل سه دفترچه است . دو دفترچه ی مشترک خواهید داشت که پاسخ به آن ها برای همه الزامی است : دفترچه ی دهم و دفترچه ی یازدهم . یک  دفترچه ی غیرمشترک هم خواهید داشت  که شامل درس های انتخابی شما برای دوازدهم  است  . دفترچه های دهم و یازدهم شامل درس های عمومی و اختصاصی است اما دفترچه ی دوازدهم فقط شامل درس های اختصاصی است . شما می توانید چند درس اختصاصی دوازدهم  را برای مطالعه در تابستان انتخاب کنید . توجه کنید ! شرایط دانش آموزان متفاوت است . پایه ی درسی و انگیزه و تلاش و زحمت و هدف های

 دانش آموزان  مشابه یک دیگر  نیست . برخی دانش آموزان  درس خواندن در تابستان را جدی ترمی گیرند و بیشتر وقت می گذارند .شما هم ممکن است یک یا چند درس از دوازدهم را انتخاب کنید ودر تابستان بخوانید و یا شاید تصمیم بگیرید هیچ درسی از دوازدهم را نخوانید و فقط درس های دهم و یازدهم را مطالعه کنید و امتحان بدهید . تصمیم با خود شماست اما توصیه ی ما این است که قدر این ماه ها را بدانید و حتی اگر پایه ی درسی تان قوی هم  نیست ، حداقل  یک یا دو درس از درس های دوازدهم را انتخاب کنید و در تابستان پیش خوانی کنید .


اکنون به توضیح هر کدام از آزمون های تابستان می پردازیم

  آزمون 10مرداد : یک پنجم اول از کتاب های دهم ( عمومی و اختصاصی ) + یک پنجم از کتاب های یازدهم ( عمومی و اختصاصی ) + یک پنجم اول از  کتاب های دوازدهم  (از حجم درنظرگرفته شده برای تابستان)  توجه کنید که از کتاب های سال آینده می توانید یک تا چهاردرس اختصاصی  را انتخاب کنید و بخوانید و پاسخ دهید تعداد سوال ها برای هر درس 10تاست بنابراین پایه های دهم و یازدهم که شامل درس های عمومی و اختصاصی است هر کدام شامل هشتاد سوال و پایه ی دوازدهم شامل 40 سوال خواهد بود . 

آزمون 24 مرداد : یک پنجم دوم از کتاب های دهم  +یک پنجم دوم از کتاب های یازدهم +  یک پنجم اول و دوم از  کتاب های سال بعد ( از حجم درنظر گرفته شده برای تابستان )

توجه می کنید که در آزمون 24 مرداد آن مبحث هایی از دوازدهم که در آزمون 10 مرداد جزء برنامه بودند دوباره در برنامه ی آزمون قرار دارند . علت هم واضح است مباحث دوازدهم برای شما جدید است و نیاز به تمرین بیشتر برای تسلط دارد . ضمنا ممکن است برخی دانش آموزان از برنامه عقب باشند بنابراین برنامه ی آزمون در قسمت درس های دوازدهم به صورت پوششی است تا دانش آموزان هم فرصت جبران داشته باشند و هم این که بتوانند روی مباحث دوازدهم مسلط تر شوند .درس های دهم و یازدهم چون قبلا و در سال های قبل مطالعه شده اند در هر آزمون به صورت مستقل ارائه می شوند و مباحث قبلی تکرار نمی شوند  . 

آزمون 7 شهریور: یک پنجم سوم از کتاب های دهم + یک پنجم سوم از کتاب های یازدهم + یک پنجم اول و دوم و سوم از کتاب های سال بعد ( از حجم در نظر گرفته شده برای تابستان ) در این جا هم مشاهده می کنید مباحث پایه ی دوازدهم در این آزمون هم به صورت پوششی درنظر گرفته شده تا دانش آموزان فرصت جبران عقب ماندگی ها و مسلط تر شدن را داشته باشند .  

آزمون 21شهریور : یک پنجم چهارم از کتاب های دهم + یک پنجم  چهارم از کتاب های یازدهم + یک پنجم اول و دوم و سوم و چهارم از کتاب های سال بعد ( از حجم درنظر گرفته شده برای تابستان )

آزمون 4 مهر : پنج پنجم کتاب های دهم + پنج پنجم کتاب های یازدهم (  کل کتاب های دهم و یازدهم در روز جمعه 4 مهر آزمون گرفته می شود . + تمام مباحث درنظر گرفته شده از کتاب های دوازدهم  طبق برنامه ی تابستان

 آزمون  4مهر مشابه آزمون 27 تیر است. هم آزمون جامع وجمع بندی تابستان است و هم یک سکوی مقایسه است که میزان پیشروی شما را در تابستان نشان می دهد . آزمون 4 مهر برای شما که در تابستان به طور جدی برنامه ریزی می کنید و برای دیگرانی که از مهر کار خود را با این آزمون  شروع خواهند کرد یک ازمون تعیین سطح هم هست . شما در آغاز سال تحصیلی وضعیت خود را مشخص می کنید و سپس در سکوهای مقایسه ی بعدی میزان پیشرفت خود را در مقایسه با این آزمون و آزمون 27 تیر اندازه گیری می کنید . 

همان طور که مشاهده می کنید برنامه ی آزمون های تابستان یک برنامه ی منسجم و قوی است شما با هر پایه ی درسی و با هر میزان اراده و توان زحمت و تلاش می توانید از این برنامه استفاده کنید و به پیش بروید .

 اما بدیهی است اگر جدی تر و پرتلاش تر باشید و با هدف و برنامه درس بخوانید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. 

قدر تابستان و برنامه ی تابستان را بدانید!


برنامه دوازدهم تجربی - تابستان 99

برنامه دوازدهم ریاضی - تابستان 99

برنامه دوازدهم انسانی - تابستان 99

برنامه منحصرا زبان - تابستان 99

Menu