رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 از روش بازیابی خود می‌گویند (14)

بازیابی یکی از بخش‌های مهم فرایند یادگیری است و جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌ام داشت.

رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 از روش بازیابی خود می‌گویند (14)

عرفان میرزایی، رتبه‌ی 6 انسانی از اراک

بازیابی یکی از بخش‌های مهم فرایند یادگیری است و جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌ام داشت. برای بازیابی درس‌ها، زمان‌های مشخصی از برنامه‌ی هفتگی را مشخص می‌کردم و سؤالات سطح متوسط به بالا را برای بازیابی‌کردن مطالب انتخاب می‌کردم. نکته‌ی مهمی که در روند بازیابی مطالعاتم وجود داشت، ثبت‌کردن نکات درسی و برنامه‌ای حاصل از بازیابی بود. (عرفان از سال یازدهم به کانون آمد و در 31 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)


محمدرضا رادنژاد، رتبه‌‌ی 4 تجربی از نیشابور

برای بازیابی دقیق مباحث، به تناسب بازیابی با حجم و سطح مطالعه توجه ویژه‌ای می‌کردم و سؤالات بازیابی را بر اساس این تناسب انتخاب می‌کردم. این روش بازیابی باعث می‌شد به بهترین نحو، سطح کیفی مطالعاتم را ارزیابی کنم و درعین‌حال اشکالات مشخص‌شده در این بازیابی در اولویت رفع اشکال قرار می‌گرفت. نوع بازیابی تناسب مستقیمی با سطح مطالعه‌ام داشت. (محمدرضا از سال یازدهم به کانون آمد و در 46 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)


Menu