ارشیا رمضاننژاد، رتبهی 8 تجربی از تهران
تستهای خاصی که از نظر خودم نکات ویژهای مانند پرتکراربودن داشت، مبنای بازیابی قرار میدادم و در دوران جمعبندی، بیشتر از قبل، از این روش برای بهبود کیفیت یادگیریام استفاده میکردم. این کار باعث مدیریت مطالعه میشود. حل تست باعث شناخت بهتر از سطح یادگیری و مشخصشدن نحوهی مطالعه برای رفع اشتباهات میشود. (ارشیا از دوازدهم به کانون آمد و در 5 آزمون برنامهای شرکت کرد.)
یونس پیربداقی، رتبهی 7 ریاضی از اراک
دو روش برای بازیابی داشتم. حل تست قبل از مطالعه که کمک زیادی به هدفمندشدن مطالعه میکرد و نوشتن سرتیترهای مطالب تا با یادآوری همهی مطالب مرتبط با آن، این مباحث در ذهنم مرور شود. تأثیر این دو روش در کیفیت یادگیریام کمنظیر بود. (یونس از یازدهم به کانون آمد و در 41 آزمون برنامهای شرکت کرد.)